کد خبر : 1859239 | 23 آذر 1401 ساعت 22:14 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

دشان: نگران نیستیم، تماشاچی‌ها نمی‌توانند گل بزنند

دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.

دشان: نگران نیستیم، تماشاچی‌ها نمی‌توانند گل بزنند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کمتر از نیم ساعت به شروع دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 بین دو تیم فرانسه و مراکش باقی مانده بازیکنان دو تیم به استادیوم البیت رسیده و مشغول گرم کردن خود در زمین چمن این ورزشگاه هستند.

همانطور که انتظار می‌رفت جو استادیوم کاملا به نفع مراکشی‌ها است و هواداران این کشور بخش عمده صندلی‌ها را اشغال کرده و پرشور در حال تشویق تیم ملی‌شان هستند. اختلاف فاحش تعداد هواداران فرانسه و مراکش در ورزشگاه بعضی از فرانسوی‌ها را نگران کرده است.

اما دیدیه دشان در حاشیه گرم کردن تیمش در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه بی‌بی‌سی در پاسخ به سوالی درباره حضور پرتعداد مراکشی‌ها گفت تیمش کاملا آماده است و این مساله تاثیری در بازی‌شان نخواهد داشت.

1780343

دشان گفت:" مراکش امروز تماشاچیان پرتعدادی دارد که این به نفع‌شان است. ما می‌دانیم هواداران مراکشی خیلی پر سر و صدا هستند و این را به بازیکنان‌مان اطلاع داده‌ایم.

نیازی نیست نگران باشید. تماشاچی‌ها که نمی‌توانند گل بزنند. ولی همین که بازی ما در جوی پرشور و در استادیوم پرتماشاچی برگزار می‌شود خوب است. تیمی که برای یک مسابقه آماده می‌شود بخشی از کارش این است که خودش را برای جو استادیوم هم آماده کند. بازیکنان ما می‌دانند باید انتظار چه جوی را داشته باشند".

دیدگاه‌ها