کد خبر : 1859234 | 23 آذر 1401 ساعت 21:19 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

خشم منوتی از فن‌خال: زیادی حرف می‌زند

لوئیس سزار منوتی، مربی افسانه‌ای آرژانتین، ضمن ستایش از تیم فعلی آلبی‌سلسته و لیونل مسی، حمله شدیدی علیه لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، انجام داد.

خشم منوتی از فن‌خال: زیادی حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-0 آرژانتین مقابل کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر و صعود آلبی‌سلسته به فینال این تورنمنت، روزنامه اوله در این کشور مصاحبه‌ای با لوئیس سزار منوتی، مربی افسانه‌ای فوتبال این کشور انجام داد.

منوتی در این مصاحبه به ستایش از تیم فعلی آلبی‌سلسته و نقش مهم لیونل مسی در موفقیت این تیم پرداخت و البته فرصت را برای حمله به لوئیس فن‌خال مناسب دید.

سرمربی کهنه‌کار آرژانتینی گفت:" این موفقیت را من نتیجه شایستگی کادر فنی آرژانتین می‌دانم که توانستند اعتماد بازیکنان را جلب کنند و تیمی یکدست را حول پروژه‌ای جدی جمع کنند. همینطور باید به رئیس فدراسیون فوتبال کشور تبریک گفت. تیمی که می‌خواهد به جنگ برود اول باید صفوفش را منظم کند و قلعه و استحکاماتش را محکم‌تر کند".

1780324

منوتی در ادامه به ستایش از کار لیونل اسکالونی و دستیارانش که همگی فوتبالیست‌های سابق هستند، از جمله پابلو آیمار، والتر ساموئل و روبرتو آیالا، پرداخت و گفت:" کادر فنی آرژانتین دنبال خودنمایی نیستند و همین حالا هر روز درس می‌گیرند. آنها به بازیکنان‌شان وفادار هستند و نه فقط اسکالونی بلکه همه کسانی که در کادر فنی کنارش هستند".

سزار منوتی در ادامه صحبتهایش درباره پیروزی دیشب آرژانتین مقابل کرواسی و درخشش لیونل مسی گفت:" چیزی که دیشب خیلی خوشم آمد این بود که تیم ما بازی را از هر نظر در کنترل داشت. مسی در این بازی آرام‌تر از بازی هلند بود ولی آن روح شورشی که در بازی قبل دیده بودیم را از دست نداده بود. حضور او در میدان خیلی به تیم کمک کرد".

1780325

منوتی که در جام جهانی 1978 به عنوان مربی آرژانتین در فینال با شکست دادن هلند به قهرمانی رسیده است در این مصاحبه فرصت را برای حمله به لوئیس فن‌خال مناسب دید و گفت:" یک مربی حق ندارد درباره ارزش تیم حریفش صحبت کند. حرکات او در بازی مرحله قبل هلند و آرژانتین اصلا قابل قبول نبود. درگیر شدن مربی حریف با بازیکنان تیم چه معنایی دارد؟ من اگر امروز با تیمم مقابل تیم فن‌خال بازی می‌کردم در رسانه‌ها می‌گفتم او مربی خوبی است نه اینکه درباره مربی حریف حرفهای نامربوط بزنم. به نظر من او آدم متکبری است و زیادی حرف می‌زند".

1780326

 

دیدگاه‌ها