کد خبر : 1859268 | 24 آذر 1401 ساعت 01:31 | 85.3K بازدید | 21 دیدگاه

کیلین مراکشی و اشرف فرانسوی

ام‌باپه تا خیالش از حکیمی راحت نشد به رختکن نرفت

فرانسه بدون گلزنی امباپه توانست مراکش را شکست دهد و راهی فینال رقابت‌های جام‌جهانی شود.

 ام‌باپه تا خیالش از حکیمی راحت نشد به رختکن نرفت

به گزارش ورزش سه، این بازی پیش از هر چیز صحنه تقابل و رویارویی دو هم‌تیمی بود. اشرف حکیمی و کیلیان امباپه در پاریس رابطه فوق‌العاده‌ای با یکدیگر دارند و حالا امشب مقابل یکدیگر قرار گرفتند. قبل از بازی هر دو بازیکن برای دیگری آرزوی موفقیت کرد و به دلیل تقابل مستقیمی که به دلیل نحوه استقرارشان در زمین داشتند به شوخی گفته بودند که قرار است همدیگر را نابود کنند.

پیش از شروع بازی همدیگر را در آغوش گرفتند و با لبخند بازی را شروع کردند. لبخندی که به نظر می‌رسید تا پایان بازی دوامی نداشته باشد اما اینطور نشد.

1780487

آن‌ها درون زمین و در طول ۹۰ دقیقه هم با اینکه تقابل مستقیمی با هم داشتند هرگز از کوره در نرفتند و اجازه ندادند رفاقتشان خدشه دار شود. اشرف هر بار به قصد تصاحب توپ می‌رفت اما اگر باعث سرنگونی کیلیان می‌شد سریعا به سمت او می‌رفت و ستاره فرانسوی‌ها را از روی زمین بلند می‌کرد.

فرانسه اگرچه توانست رویاپردازی مراکشی‌ها را متوقف کند اما ستاره‌های پاریس در استادیوم البیت فارغ از نتیجه، به دوستی و رفاقت خود احترام گذاشتند و رقابت درستی را به نمایش گذاشتند.

در پایان بازی این دو ستاره پاری سن ژرمن صحنه عجیب و جالبی خلق کردند و پس از بازی در تونل کنار یکدیگر نشستند و کیلیان کاری کرد تا اشرف لبخند بزند تا همه چیز بین آن‌ها مثل ۹۰ دقیقه قبل باشد.

1780488
1780489

دیدگاه‌ها