کد خبر : 1859358 | 24 آذر 1401 ساعت 13:51 | 29.1K بازدید | 9 دیدگاه

دلداری پادشاه مراکش به بازیکنان: فدای سرتان

پادشاه مراکش پس از شکست این تیم برابر فرانسه، با سرمربی و کاپیتان تیم تماس گرفت.

دلداری پادشاه مراکش به بازیکنان: فدای سرتان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شکست برابر فرانسه در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی، اما محمد ششم، پادشاه مراکش، در تماسی که با ولید الرکراکی و کاپیتان تیم ملی این کشور داشت، به خاطر کسب نتایج شگفت انگیز در جام جهانی، به اعضای تیم ملی مراکش درود فرستاد.

تیم شگفتی ساز جام جهانی 2022 قطر که به عنوان اولین تیم عربی و آفریقایی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه یافت، روز شنبه در ورزشگاه بین المللی خلیفه و برای کسب رتبه سوم، به مصاف کرواسی خواهد رفت.

خبرگزاری MAP مراکش اعلام کرد که محمد ششم، پادشاه این کشور، با ولید الرکراکی به صورت تلفنی صحبت کرده و به او گفته است: "پس از دستاوردهای چشمگیر در این جام، سلام گرم و ویژه من را به تمام اعضای تیم برسان. این شکست را فراموش کنید و برای شما در بازی های آینده، آرزوی موفقیت می کنم."

این خبرگزاری اعلام کرده که پادشاه محمد ششم از عملکرد رکراکی تمجید کرده است. مربی که تنها چند ماه پس از قبول هدایت شیرهای اطلس، تیمی قدرتمند تشکیل داد و تا دیدار نیمه نهایی نیز پیش آمد.

پادشاه مراکش در این تماس تلفنی گفته است: رکراکی از انسجام و روحیه جنگندگی برخوردار است که باعث شد تیم ملی در این مسابقات حضوری ممتاز داشته باشد و مردم مراکش و همچنین هواداران فوتبال در سراسر جهان، از ارزش های بالای ورزشی و استعداد مثال زدنی او تقدیر و تشکر می کنند.

1780500

شاه محمد ششم همچنین برای رومن سایس آرزوی سلامتی کرد و به او به خاطر روحیه جنگندگی که داشت، تبریک گفت و به کاپیتان تیم ملی مراکش دستور داد تا تبریکات گرمش را به همه بازیکنان برساند.

دیدگاه‌ها