کد خبر : 1859363 | 24 آذر 1401 ساعت 14:00 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

لوریس: خسته‌ایم اما جلوی مسی را می‌گیریم

هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، می‌گوید تیمش آماده بالا بردن جام قهرمانی جهانی برای دومین دوره متوالی است.

لوریس: خسته‌ایم اما جلوی مسی را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها با این پیروزی برای دومین دوره متوالی و پس از گذشته چهار سال بار دیگر راهی دیدار فینال شدند و حالا باید برای تقابل با تیم ملی آرژانتین در این بازی حساس آماده شوند. 
لوریس پس از پایان این بازی به بین اسپورت گفت:« ما واقعا ضربه خوردیم، بسیار خسته از زمین بازی بیرون آمدیم اما از کاری که در زمین انجام دادیم خوشحال و راضی هستیم. حالا این فرصت طلایی را در اختیار داریم که بتوانیم نام فرانسه را در تاریخ فوتبال ثبت کنیم و در فاصله چهار سال در دومین فینال جام جهانی حضور داریم.»

1780576

این بازیکن با اشاره به دیدار فینال اظهار داشت:« ما امروز واقعا قوی ظاهر شدیم، هر زمان که نیاز بود فداکاری کردیم و روز یکشنبه هم آماده خواهیم بود تا با تمام وجود در دیدار برابر آرژانتین به میدان برویم و هرچه داریم در این بازی ارائه کنیم.»
او با اشاره به اهمیت این بازی برای لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین اضافه کرد:« این فینالی بسیار عالی خواهد بود. آرژانتین تیم بزرگ و خوبی است و بازیکنی دارد که می‌خواهد نام خودش را در تاریخ جاودانه کند اما ما جلوی این تیم می‌ایستیم و نشان می‌دهیم که شایسته قهرمانی هستیم.»

دیدگاه‌ها