کد خبر : 1859420 | 24 آذر 1401 ساعت 20:59 | 48.1K بازدید | 13 دیدگاه

علاقه یک‌طرفه پدیده آرژانتینی به پی‌اس‌جی

انزو فرناندز، پدیده آرژانتین در جام جهانی قطر، شخصا تمایل دارد به پی‌اس‌جی منتقل شود اما باشگاه فرانسه برنامه‌ای برای جذب او در ماه ژانویه ندارد.

علاقه یک‌طرفه پدیده آرژانتینی به پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به همراه بیست و پنج بازیکن جنگجوی آرژانتینی برای فتح جام جهانی 2022 و بالای سر بردن جام طلایی‌رنگ آماده می‌شود. یکی از این بازیکنان آرژانتینی که از او به عنوان پدیده جام جهانی قطر یاد می‌شود انزو فرناندز است. این هافبک آرژانتینی در کنار جود بلینگام و سفیان امرابط پدیده‌های اصلی این دوره از رقابتها بودند.

انزو فرناندز علاقه شدیدی به لئو مسی دارد و به همین علت در ماه‌های اخیر به صراحت گفته بود که دوست دارد در پاری سن ژرمن فوتبال بازی کند چرا که به این ترتیب می‌تواند با مسی همبازی شود.

1780862

با اینکه فرناندز 21ساله با باشگاهش بنفیکا تا سال 2027 قرارداد دارد ولی درخشش او در قطر باعث شده نظر چند باشگاه بزرگ اروپایی به این هافبک جلب شود. گفته می‌شود لیورپول و رئال مادرید قصد دارند شانس خود را برای جذب او در ماه ژانویه امتحان کنند.

با وجود علاقه فرناندز برای پیوستن به پی‌اس‌جی، رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش دادند این باشگاه تا این لحظه برنامه‌ای برای جذب او ندارد.

انزو هرناندز چندی پیش در یک مصاحبه وقتی با این سوال مواجه شد که در پست خودش بازی کدام فوتبالیست را می‌پسندد بلافاصله جواب داد:" مارکو وراتی". این هافبک آرژانتینی سپس سوال درباره اینکه دوست دارد فوتبالش را در کدام باشگاه ادامه بدهد را بی‌پاسخ نگذاشت و به صراحت از پاری سن ژرمن اسم برد.

دیدگاه‌ها