کد خبر : 1859430 | 24 آذر 1401 ساعت 22:00 | 48.7K بازدید | 34 دیدگاه

حمله انگلیسی‌ها به آرژانتین: در رختکن به ما توهین شد

سرودی که بازیکنان آرژانتین بعد از صعود به فینال جام جهانی در رختکن خود علیه انگلیسی‌ها خواندند واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.

حمله انگلیسی‌ها به آرژانتین: در رختکن به ما توهین شد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی واکنش‌های تندی به سرودخوانی آرژانتینی‌ها در پایان دیدارشان با کرواسی و صعود به فینال جام جهانی نشان دادند. سرودی که انگلیسی‌ها آن را توهین آمیز می‌دانند به خصوص با توجه به اینکه در آن از جزایر مالویناس اسم برده شده است.

آرژانتین این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در مرکز نگاه‌ها است. آلبی‌سلسته برای ششمین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی رسیده و در صورت پیروزی بر فرانسه برای سومین بار فاتح جام جهانی خواهد شد. آرژانتینی‌ها اما علاوه بر غلبه بر حریف‌شان در زمین چمن لوسیل، باید بر تنش‌هایی که از بیرون بر آنها تحمیل می‌شود هم غلبه کنند.

1780904

از حملات مکزیکی‌ها در فضای مجازی گرفته تا بازی پر از درگیری با هلند در یک‌چهارم نهایی، از طعنه‌زنی‌های متعدد برزیلی‌ها گرفته تا انتقادات تند روزنامه‌نگاران اسپانیایی در آستانه بازی با کرواسی و حالا حملات همه جانبه رسانه‌های انگلیسی به دلیل سرودی که بعد از پیروزی مقابل کرواسی در رختکن خوانده شد.

روزنامه دیلی‌میل انگلیس امروز نوشت:" بازیکنان آرژانتین بعد از پیروزی بر کرواسی در رختکن سرودی خواندند که سرشار از توهین به مردم انگلیس بود. آنها به شکل بدی به جنگ فالکلند هم اشاره کردند".

اشاره انگلیسی‌ها به جشن بازیکنان آرژانتین بعد از پیروزی بر کرواسی است که توسط نیکلاس اوتامندی در اینستاگرام منتشر شد. در سرود آرژانتینی‌ها به جزایر فالکلند و جنگ بین انگلیس و آرژانتین در سال 1982 اشاره شده بود.

1780907

علاوه بر رسانه‌های انگلیسی، عده زیادی از مردم این کشور هم در فضای مجازی به آرژانتینی‌ها تاخته‌اند و حتی از ستاره‌هایی مثل لیساندرو مارتینز و جولین آلوارز که در باشگاه‌های انگلیسی بازی می‌کنند خواسته‌اند پیش از بازگشت به این کشور از مردم انگلیس عذرخواهی کنند.

دیدگاه‌ها