کد خبر : 1859437 | 24 آذر 1401 ساعت 23:38 | 40.8K بازدید | 10 دیدگاه

سکوت بکام شکست: این جام عامل پیشرفت می‌شود

دیوید بکام بالاخره سکوت خود را درباره نقشی که در جام جهانی قطر به عهده داشت و به خاطر آن با انتقادهای شدیدی مواجه شده بود شکست.

سکوت بکام شکست: این جام عامل پیشرفت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام پیش از آغاز جام جهانی 2022 با برگزارکنندگان قطری این جام قراردادی به ارزش 170 میلیون دلار امضا کرد تا به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی این تورنمنت به ایفای نقش کند.

این تصمیم بکام باعث شد او با انتقادهای گسترده‌ای، بیشتر از جانب اروپایی‌ها، مواجه شود. بکام که تا امروز در مقابل انتقادها سکوت کرده بود بالاخره در این باره موضع‌گیری کرد و گفت معتقد است جام جهانی قطر قدرت این را دارد که به عنوان نیرویی برای پیش‌برد خیر و نیکی در دنیا عمل کند.

بکام امروز سرانجام از طریق یکی از سخنگویان خود به اتهامات پاسخ داد. سخنگوی دیوید بکام از طرف او متنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

1780925

در متن منتشر شده از طرف دیوید بکام چنین آمده است:" دیوید چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سفیر در چند جام جهانی و دیگر تورنمنت‌های بین‌المللی بزرگ مشارکت داشته و همیشه باور داشته که ورزش این قدرت را دارد که به عنوان نیرویی برای پیش‌برد خیر و نیکی در دنیا عمل کند.

فوتبال که در سراسر دنیا محبوب‌ترین ورزش است این ظرفیت را دارد که انسان‌ها را متحد کرده و نقشی مهم در بهبود شرایط جوامع مختلف بازی کند. ما می‌دانیم که برخی نسبت به مشارکت دیوید در پروژه‌های ورزشی خاورمیانه نظر متفاوتی دارند و بر نظر خود به شدت پافشاری می‌کنند. ولی معتقدیم این اختلاف‌نظر مثبت است و می‌تواند به بحث درباره مسائل مهم و کلیدی کمک کند. این اولین جام جهانی است که در این منطقه برگزار شد. امیدواریم این گفتگوها باعث شود همه بتوانند دیگران را درک کرده و با آنها همدردی کنند. به این ترتیب است که می‌توان پیشرفت را عملی کرد".

دیدگاه‌ها