کد خبر : 1859493 | 25 آذر 1401 ساعت 13:04 | 22K بازدید | 3 دیدگاه

ساپینتو، بیست سال پیش روی جلد روزنامه پرتغالی

سرمربی استقلال بیست سال پیش و فردای شکست تلخ برابر لیریا، روی جلد روزنامه آبولا رفت.

ساپینتو، بیست سال پیش روی جلد روزنامه پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ریکاردو ساپینتو خود را برای مهمترین بازی استقلال در نیم فصل نخست آماده می کند، او 20 سال پیش و فردای شکست تلخ برابر تیم یونیائو لیریا، روی جلد روزنامه پرتغالی رفته بود.

روزنامه آبولا که یکی از سه نشریه بزرگ ورزشی کشور پرتغال است، در شماره های هر روزش، صفحه‌ای را به مرور و یادآوری نسخه های خود  در سال های گذشته اختصاص می دهد و به بازخوانی خاطرات قدیمی می پردازد.

آبولا در شماره روز گذشته، تصویری از جلد نخست خود در 15 دسامبر 2002 را به اشتراک گذاشت که ریکاردو ساپینتو، سرمربی کنونی استقلال و کاپیتان آن زمان اسپورتینگ لیسبون، عکس صفحه نخست روزنامه پرتغالی بود.

ساپینتو که در زمان بازیگری خود دچار مصدومیت های شدیدی شد، در فصل 2002 – 2003، سیزده هفته نخست را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود و در دیدار هفته چهاردهم برابر لیریا به میادین بازگشت و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

با این حال، بازگشت سرمربی استقلال به زمین مسابقه برای او خوش یمن نبود و اسپورتینگ با حضور ساپینتو در استادیوم مونیکیپال مارینها گرانده، برابر تیم یونیائو لیریا تن به شکست سه بر دو داد.

نکته جالب اینکه هر 2 گل اسپورتینگ، روی پاس های کریستیانو رونالدو به ثبت رسیدند. ستاره جوان آن روزهای لیسبونی ها تنها 17 سال سن داشت و با درخشش در تیمی که ساپینتو بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، توجه رسانه ها و باشگاه منچستر یونایتد را به خود جلب کرد.

1781056
1781057

دیدگاه‌ها