کد خبر : 1859508 | 25 آذر 1401 ساعت 14:06 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان؛

صدرنشینی مقتدرانه پیکان در سوپرلیگ زنان

پیکان با پیروزی هفت بر یک برابر فجر، نیم فصل دوم سوپرلیگ فوتسال زنان را با صدرنشینی به اتمام رساند تا این تیم با انگیزه‌ای مضاعف آماده شروع مسابقات در نیم فصل سوم شود.

صدرنشینی مقتدرانه پیکان در سوپرلیگ زنان

به گزارش ''ورزش سه''، هفته پایانی نیم فصل دوم سوپرلیگ فوتسال زنان، با برتری قاطع  پیکانی‌ها برابر فجر همراه شد تا این تیم با صدرنشینی به استقبال نیم فصل سوم مسابقات برود، سوپرلیگ فوتسال، بالاترین سطح از مسابقات فوتسال زنان در ایران است که طی سه نیم فصل و با حضور هشت تیم برگزار می‌شود،  پالایش نفت آبادان و ملی‌حفاری اهواز، دیگر تیم‌های پیروز در هفته‌ی چهاردهم رقابت‌ها بودند.

پیکان تهران ۷ – ۱ پویندگان فجر شیراز

شاگردان نیلوفر اردلان هفته‌هاست که به صدر جدول تکیه زدند و با اقتدار به دنبال کسب قهرمانی در نخستین فصل از برگزاری این مسابقات هستند، از سوی دیگر فجر با کسب تنها چهار امتیاز در طی چهارده بازی، قعرنشین این مسابقات است. پیکانی‌ها مطابق انتظارات در این دیدار کار سختی نداشتند و موفق به کسب یک پیروزی خانگی پرگل دیگر شدند تا بدین تریتب و با توجه به توقف نصر برابر رایزکو صفادشت، با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.


پالایش نفت آبادان ۳ – ۰ مس رفسنجان

پالایشی‌ها که نیم فصل نخست را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند، بعد از شکست برابر رایزکو، نصر و پیکان تا حدودی از کورس قهرمانی دور شده بودند و برای ماندن در این کورس نیاز مبرمی به کسب پیروزی برابر رفسنجانی‌ها داشتند، شاگردان پریسا امامی با یک پیروزی بدون حرف و حدیث، با به ثمر رساندن سه گل از سد شاگردان عاطفه رضایی گذشتند و با یک پله صعود به رتبه دوم جدول و چهار امتیازی پیکان رسیدند. مسی‌ها نیز همچنان با ۱۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

رایزکو صفادشت ۳ – ۳ نصر فردیس

شاگردان فاطمه شریف که با کسب نتایج درخشان در هفته‌های پایانی، نتایج خوبی برابر پیکان و پالایش کسب کرده بودند، برای تداوم این نتایج و تعقیب پیکانی، نیاز به پیروزی برابر رایزکو داشتند و در ثانیه ۳۰ این مسابقه توسط نسا احدی به گل اول خود دست پیدا کردند اما در روز درخشش دروازه‌بان رایزکو و بی‌دقتی مهاجمین نصر، رایزکو موفق به توقف نصر در یک دیدار خارج از خانه شد تا بدین ترتیب و با توجه به پیروزی پالایش در برابر مس، شاگردان فاطمه شریف در تیم نصر با یک پله سقوط و ۳۰ امتیاز، در رتبه سوم جدول قرار بگیرند.

نتایج چهار دیدار از هفته چهاردهم سوپرلیگ زنان به شرح زیر است.

پیکان تهران ۷-۱ پویندگان صنعت فجر شیراز
نصر امید کرج ۳-۳ رایزکو صفادشت
پالایش‌نفت آبادان ۳-۰ مس رفسنجان
ملی‌حفاری اهواز ۴-۱ هیئت فوتبال نطنز

1781081

دیدگاه‌ها