کد خبر : 1859518 | 25 آذر 1401 ساعت 15:36 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی هر سه مدعی فوتبال زنان در هفته‌ی هشتم؛

جشنواره گل دختران سپاهانی در بازی جنجالی

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری قاطع سپاهان، خاتون و شهرداری سیرجان به اتمام رسید.

جشنواره گل دختران سپاهانی در بازی جنجالی

به گزارش ''ورزش سه''، ظهر امروز از ساعت ۱۳ هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با انجام پنج دیدار به طور هم زمان آغاز شد، درحساس ترین دیدارها، خاتون بم و شهرداری سیرجان از سد رقیبان خود گذشتند تا همچنان دوئل صدرنشینی بین دو تیم کرمانی در جریان باشد و سپاهان، دیگر تیم مدعی  نیز در یک دیدار جنجالی خارج از خانه،  بادرود تهران را درهم کوبید!

سپاهان اصفهان ۱۰ – ۰ بادرود تهران

شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان که به عنوان اصلی‌ترین رقیب دو تیم کرمانی خاتون و شهرداری، برای کسب عنوان قهرمانی در تلاش هستند، پس از پیروزی ده گله‌ی هفته‌‌ی گذشته برابر کیان نیشابور، با انگیزه‌ی مضاعف در یک دیدار خارج از خانه به مصاف بادرود تهران رفتند. شاگردان بیات در تیم بادرود که با صفر امتیاز به قعر جدول رده‌بندی چسبیده‌اند، خیلی زود شاکله اصلی تیم‌خود را از هم پاشیده دیدند و در همان نیمه نخست ۹ بار دروازه این تیم توسط بازیکنان سپاهان باز شد، در نیمه اول این دیدار و زمانی که سپاهان با شش گل از حریف تهرانی خود پیش بود، در دقیقه ۲۷ تیم بادرود با دستور سرمربی و در اعتراض به کمک  داور مسابقه مبنی بر آفساید بودن گل سپاهانی‌ها، تیم را از زمین خارج کردند و پس از ۱۸ دقیقه توقف، مجددا وارد زمین شدند. در نیمه دوم نیز علی رغم مماشات سپاهانی‌ها با این تیم تازه لیگ برتری شده، مرضیه نیکخواه چهارمین گل خود و دهمین گل سپاهان در این مسابقه را در دقیقه ۶۴ وارد دروازه بادرود کرد تا برای دومین هفته متوالی، شاگردان ایراندوست حریف خود را دو رقمی کنند!
با این نتیجه، سپاهان با ۱۸ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند و برای رسیدن به صدر جدول باید منتظر لغزش دو تیم کرمانی لیگ برتر زنان بماند.
مرضیه نیکخواه در این دیدار چهار بار و افسانه اقبال، هاجر دباغی و زهرا علیزاده هر کدام دو بار موفق به گشودن دروازه بادرود شدند.

1781104

خاتون بم ۳ – ۰ ایساتیس کران فارس

مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با تیم تازه لیگ برتری شده استان فارس کار چندان دشواری نداشت و موفق شد در نیمه نخست دو بار توسط نگین زندی و زهرا قنبری در دقایق ۱۷ و ۳۸ دروازه این تیم را باز کند اما شاگردان مرضیه جعفری به این نتیجه اکتفا نکردند و در دقیقه ۵۹ یک بار دیگر توسط  زهرا قنبری، خانم گل فصل گذشته‌ی مسابقات به  گل رسیدند و در نهایت با همین نتیجه بازی را به اتمام رساندند تا همچنان با ۲۲ امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دیگر تیم کرمانی، شهرداری سیرجان، در رتبه دوم جدول قرار داشته باشند.

پالایش گاز ایلام ۰ – ۲ شهرداری سیرجان

صدرنشین فعلی لیگ در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تیم آماده‌ی ایلامی رفت، ایلامی‌ها که در سه دیدار گذشته‌ي خود موفق به پیروزی در برابر حریفان خود شده بودند در این مسابقه نیز در برابر تیم آماده‌ی سیرجانی عملکرد خوبی داشتند و نیمه نخست این بازی را با نتیجه بدون گل پشت سر گذاشتند اما در شروع نیمه دوم این شاگردان مریم جهان‌نجاتی بودند که در دقیقه ۵۲ توسط شبنم بهشت دروازه پالایش را باز کردند و در ادامه نیز گل افسانه چترنور در دقیقه ۸۷، پیروزی قاطعی را برای سیرجانی ها در ایلام رقم زد. 
با این نتیجه، شهرداری سیرجان همچنان با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل ۲۶+ در صدر جدول باقی ماندند.

نتایج کامل پنج دیدار هفته هشتم لیگ برتر زنان به شرح زیر است

خاون بم ۳ – ۰ ایساتیس کران فارس

پالایش گاز ایلام ۰ – ۲ شهرداری سیرجان

سپاهان اصفهان ۱۰ – ۰ بادرود تهران

زارع باتری سنندج ۰ – ۳ ملوان بندرانزلی

پیکان ۳ – ۰ کیان نیشابور

دیدگاه‌ها