کد خبر : 1859571 | 25 آذر 1401 ساعت 21:50 | 5.9K بازدید | 4 دیدگاه

زکریا ابوخلال:

کرواسی سمج است ولی ما مدال برنز می‌خواهیم

زکریا ابوخلال، ستاره مراکش، می‌گوید تیم ملی این کشور مصمم است در بازی رده‌بندی جام جهانی از تمام توان خود برای رسیدن به مدال برنز استفاده کند.

 کرواسی سمج است ولی ما مدال برنز می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، زکریا ابوخلال امروز در کنار ولید الرکراکی، سرمربی مراکش، در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل کرواسی شرکت کرد.

این بازیکن مراکشی در صحبتهای خود با خبرنگاران گفت مراکشی‌ها هم‌قسم شده‌اند که با همان روحیه و عملکردی که به آنها کمک کرده بود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند و در بازی رده‌بندی به میدان بروند می‌خواهند به مدال برنز به کشورشان برسند.

1781266

ابوخلال در این نشست مطبوعاتی گفت:" اینطور نیست که فکر کنید بازی رده‌بندی برای ما اهمیتی کمتر از دیگر بازی‌های جام جهانی دارد. همه در تیم هم‌قسم هستیم که با همان روحیه و جنگندگی که در این جام از مراکش سراغ دارید به نبرد کرواسی برویم و به عنوان تیم سوم دنیا به کشورمان برگردیم.

ما می‌دانیم که کرواسی حریف سمجی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. ولی با تمام وجود به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم شکست‌شان بدهیم. ما در بازی مقابل فرانسه هم عملکردی عالی داشتیم و فکر کنم همه به این اعتراف کردند. با اینکه بازی سختی در پیش داریم ولی می‌دانیم که توان‌مان در حدی هست که بتوانیم پا به پای کروات‌ها بجنگیم".

دیدگاه‌ها