کد خبر : 1859597 | 26 آذر 1401 ساعت 01:51 | 15.5K بازدید | 9 دیدگاه

رونالدو هم افت می‌کند، چه برسد به من!

بونجاح: مسی شایسته بالا بردن جام قهرمانی جهان است

بغداد بونجاح، بازیکن تیم فوتبال السد، در گفت‌وگویی در خصوص دلایل افت خود صحبت کرد.

بونجاح: مسی شایسته بالا بردن جام قهرمانی جهان است

به گزارش ورزش سه، بغداد بونجاح، ستاره الجزایری تیم فوتبال السد قطر، در این گفت‌وگو اظهار داشت: هر فوتبالیستی در دوره‌هایی می‌درخشد و در دوره‌هایی هم ممکن است افت کند؛ بهترین نمونه برای این مسئله، کریستیانو رونالدو است که فصل سختی را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: فصل گذشته مربی تیم، اعتماد لازم را به من نداشت و این مسئله روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت اما در این فصل با مربیگری خوان مانوئل، در بهترین حالت خودم قرار دارم.

بونجاح با تمجید از سرمربی تیم فوتبال السد ادامه داد: مربی تیم به من اعتماد به نفس داد و من هم روی تمریناتم تمرکز می‌کنم و سعی می کنم تا حد امکان، در زمین، به تیمم کمک کنم.

این بازیکن الجزایری سپس درباره اهدافش صحبت کرد و گفت: هدف بعدی من، بازگشت به تیم ملی الجزایر است. به خوبی می‌دانم که کار سختی دارم، اما آماده هستم تا از پس چالش بربیایم و در دوره بعدی جام جهانی شرکت کنم.

بونجاح در پایان درباره جام جهانی 2022 قطر گفت: در مورد جام جهانی فعلی، به خاطر مسی، امیدوارم آرژانتین قهرمان شود؛ او یک بازیکن استثنایی است که ما سال‌ها از بازی‌اش لذت برده‌ایم. او شایسته این است که در پایان دوران حرفه‌ای خود، این جام را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها