کد خبر : 1859616 | 26 آذر 1401 ساعت 08:15 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت ساره جوانمردی بزودی مشخص می‌شود

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بعد از جلسه‌ای که با حضور رییس انجمن پاراتیراندازی و نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود، وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در این رشته و شرکت در بازی‌های پاراآسیایی مشخص خواهد شد.

وضعیت ساره جوانمردی بزودی مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه" محمدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت انصراف خود از شرکت در ریاست کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: غفور کارگری به دلیل تجارب بالایی که در ورزش جانبازان و معلولین داشت و بیش از ۲۰ سال نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بود، شرایط را این طور دیدم که با کناره‌گیری از ریاست کمیته ملی پارالمپیک به تعهد اخلاقی که به روسای هیات‌های استانی در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین داده بودم، پایبند بمانم و فضا را برای آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین و کسب سهمیه بیشتر پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس فراهم کنم.

وی افزود: زمانی که برای ریاست کمیته ملی پارالمپیک ثبت نام کردم یکی از دغدغه‌های محمود خسروی وفا این بود که چون بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین را پیش رو داریم ورزشکاران با مشکل مواجه شوند، بنابراین احساس کردم که او زیاد موافق حضور من در پارالمپیک نیست.

اسبقیان ادامه داد: تصمیم دارم طی یکسال و اندی که تا پایان دوره ۴ سال مدیریتم در این فدراسیون باقی مانده است در جهت رشد و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین تلاش کنم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در رشته‌ های دوومیدانی، تیراندازی، والیبال نشسته، وزنه‌برداری و بسکتبال با ویلچر نسبت به ۳ سال گذشته روند رو به رشدی در این رشته داشتیم، سعی دارم اهدافی که برای برنامه ۴ ساله تدوین کرده‌ایم با قدرت پیش ببرم تا در آینده شاهد رشد و پیشرفت در تمام رشته‌های جانبازان و معلولان باشیم.

اسبقیان همچنین درباره وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین با توجه به عدم حضورش در اردوهای آماده‌سازی پاراتیراندازی، خاطرنشان کرد: برای مشخص شدن وضعیت جوانمردی جهت ادامه فعالیتش در تیراندازی قرار است به زودی جلسه‌ای بین نایب رییس بانوان فدراسیون و رییس انجمن پاراتیراندازی برگزار شود تا ببینیم آیا او قصد ادامه فعالیت در این رشته را دارد یا خیر؟ البته تا جایی که می‌دانم در این زمینه جوانمردی با پارالمپیک صحبت کرده است، هرچند اطلاع دقیقی در خصوص موضوع صحبت های این تیرانداز با پارالمپیک ندارم.

وی در پایان پیرامون این پرسش در صورت عدم حضور جوانمردی در تیراندازی، آیا جانشین مناسبی جای او برای حضور در بازیهای پاراآسیایی وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تمام تلاش فدراسیون بر این است که جانشین‌های شایسته ای به جای قهرمانان در هر رشته‌ای تربیت کند تا به هر دلیلی اگر امکان حضور آنها وجود نداشته باشد با مشکل مواجه نشویم، هر چند معتقدم جوانمردی اسطوره تیراندازی و قهرمان اخلاق مدار است و همچنان منتظر بازگشت او به اردو و افتخارآفرینی دوباره این تیرانداز در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و سپس بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستیم.

دیدگاه‌ها