کد خبر : 1859632 | 26 آذر 1401 ساعت 10:08 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال درخشش در بازی‌های آسیایی هستم

دهدار: هیچ‌کس از من انتظار مدال‌آوری نداشت

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد در مسابقات جهانی مدال بگیرم، اما این انتظار را از خودم داشتم و خدا را شکر مدال هم گرفتم.

دهدار: هیچ‌کس از من انتظار مدال‌آوری نداشت

به گزارش "ورزش سه" رضا دهدار مدال‌آور وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی 2022 کلمبیا، در گفت‌وگو با تسنیم، درباره سطح رقابت دسته 102 کیلوگرم و عملکردش اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم در این مسابقات مدال طلای یک ضرب و مدال نقره مجموع را کسب کنم. این اولین مرحله گزینشی برای المپیک 2024 پاریس بود و با سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه حریفان با تمام قدرت شرکت کردند. من هم وزنه‌های خوبی را ثبت کردم و خدا را شکر توانستم مسابقات را دست پُر ترک کنم.

وی ادامه داد: دسته 102 کیلوگرم، جزو اوزان المپیکی است و به همین دلیل هم شرایط در آن سخت شده و همه ورزشکاران نامدار در این وزن حضور دارند. در چنین شرایطی هیچ‌کس فکر نمی‌کرد من مدال بگیرم، اما شخصاً این انتظار را از خودم داشتم و خدا را شکر مدال هم گرفتم.

دهدار با تمجید از مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از کادر فدراسیون به ویژه سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی تشکر می‌کنم که در این شرایط بد اقتصادی و با اینکه انوشیروانی سرپرست است، تلاش زیادی انجام داده‌اند. می‌دانم با هزینه بالایی اعزام شدیم، اما خدا را شکر تیم اعزام شد، چون همه نفرات به مسابقات گزینشی نیاز داشتند و تشکر می‌کنم که تیم را با تمام قدرت اعزام کردند.

این ملی‌پوش وزنه‌برداری در پایان تصریح کرد: خوشحالم که به نوبه خودم توانستم گوشه‌ای از زحمات فدراسیون و کادر فنی را جبران کنم. هدف بعدی‌ام بازی‌های آسیایی است تا بتوانم باز هم صاحب مدال شوم و امتیاز بالایی بگیرم.

دیدگاه‌ها