کد خبر : 1859762 | 26 آذر 1401 ساعت 22:20 | 31.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادای احترام دالیچ به بلاژ: این مدال تقدیم تو رئیس!

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل مراکش در رده‌بندی جام جهانی قطر مقام سومی و مدال برنز تیمش را به میروسلاو بلاژویچ تقدیم کرد.

ادای احترام دالیچ به بلاژ: این مدال تقدیم تو رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ با تیمش کرواسی برای دومین جام جهانی پیاپی در نیمه‌نهایی تورنمنت حضور داشت. او که در روسیه فینالیست شد و به مدال نقره دست یافت در قطر به بازی رده‌بندی رسید و موفق شد با کرواسی به مدال برنز دست پیدا کند.

دالیچ که حالا موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال کرواسی است امشب در اولین اظهارنظر رسانه‌ایش این مدال برنز را به چیرو بلاژویچ تقدیم کرد. مربی افسانه‌ای کروات که بعد از استقلال این کشور از یوگسلاوی برای اولین بار در جام جهانی 1998 موفق شد مقام سوم جام جهانی را به دست بیاورد.

1781775

سرمربی امروز کرواسی امشب وقتی مقابل خبرنگاران ایستاد گفت:" این مدال برنزی است با درخشش طلا. بازی سختی بود. این مدال متعلق به مردم کرواسی است، همه کسانی که ما را دنبال می‌کنند، عاشق‌مان هستند و در سراسر دنیا تشویق‌مان می‌کنند. دو دوره جام جهانی و دو مدال واقعا بی‌نظیر است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

و این پیروزی را به کسی تقدیم می‌کنم که در سال 1998 آغازگر این مسیر بود. به میروسلاو بلاژویچ. رئیس، این برای تو است. تو آغازگر این راه بودی".

دالیچ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" کمتر کسی انتظار این را داشت. ما با 18 بازیکن جدید نسبت به جام جهانی قبلی این تورنمنت را شروع کردیم ولی به لطف بچه‌ها و تلاش و پشتکارشان و فداکاری‌هایی که برای این پیراهن کردند توانستیم به اینجا برسیم. این یک مدال طلا است. کسب برنز در چنین رقابتی واقعا فوق‌العاده است".

دیدگاه‌ها