کد خبر : 1859767 | 26 آذر 1401 ساعت 23:23 | 31.8K بازدید | 10 دیدگاه

پیام آرامش اردوی آرژانتین با دمپایی و فلاسک ماته!

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار تصویری از خودش در کنار لیونل مسی و رودریگو دی‌پل از آمادگی کامل آلبی‌سلسته برای فینال فردا خبر داد.

پیام آرامش اردوی آرژانتین با دمپایی و فلاسک ماته!

به گزارش "ورزش سه"، برای فوتبال آرژانتین لحظه موعود به زودی از راه می‌رسد و آنها به رویایشان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. تنها یک قدم مانده است تا دست مسی به جام طلایی برسد.

تیم رسانه‌ای آلبی‌سلسته امروز تصویری گروهی از بازیکنان تیم ملی در تمرین جدیدشان منتشر کرد تا نشان دهد این تیم برای فینال فردا مقابل فرانسه صد در صد آماده است. تمرینی که لیونل مسی هم در آن شرکت داشت تا به همه شایعات درباره آسیب‌دیدگی‌اش پایان دهد. در خیابانهای دوحه هم تب آرژانتین بالا گرفته است.

امروز کلاودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، با انتشار تصویری این پیام را به کشورش مخابره کرد که آلبی‌سلسته در مجموعه محل اقامتش در آرامش کامل و آمادگی صد در صدی آماده فینال است. در این تصویر تاپیا در کنار دو بازیکن آلبی‌سلسته، لیونل مسی و رودریگو دی‌پل، دیده می‌شود.

1781783

حضور دی‌پل با دمپایی در مقابل دوربین نشان می‌دهد بازیکنان آرژانتین و رئیس فدراسیون فوتبال کشورشان دیداری کاملا صمیمی داشته‌اند. حضور فلاسک ماته، نوشیدنی سنتی آمریکای جنوبی، در این تصویر هم نشان‌دهنده این است که تیم رسانه‌ای آرژانتین در ساعات نزدیک به فینال قصد دارد حداکثر آرامش و صمیمیت را از اردوی این تیم مخابره کند.

رئیس فدراسیون آرژانتین این تصویر را به همراه پرچم کشورش منتشر کرد و نوشت:" عادت سالم ما این است که به یک زبان حرف می‌زنیم، با هم یک رویا می‌بینیم و دور یک میز می‌نشینیم".

دیدگاه‌ها