کد خبر : 1859883 | 27 آذر 1401 ساعت 16:39 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

آیا چلسی اجازه ماندن در لورکوزن را صادر می‌کند

پاس گل اودوی به آزمون گران تمام می‌شود؟

مهاجم قرضی لورکوزن با عملکرد درخشانش، دوباره شاخک‌های مدیران چلسی را تکان خواهد داد.

پاس گل اودوی به آزمون گران تمام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" کالوم هادسون اودوی همچنان به چلسی یادآوری می کند که پس از فرستادن او به صورت قرضی به بایر لورکوزن چه جواهری را از دست داده‌اند.

این بازیکن 22 ساله از زمانی که در تابستان توسط توماس توخل به لورکوزن قرض داده شد، عملکرد خوبی در این باشگاه داشته است. او هر شش بازی گروهی لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا را از ابتدا آغاز کرد و در 10 بازی از 15 بازی این تیم در لیگ شرکت کرده است.

هادسون اودوی ممکن است تاکنون تنها یک گل و پاس گل به نام خود داشته باشد، اما سهم او فراتر از آن چیزی است که اعداد نمایش می‌دهند. او در جریان بازی دوستانه لورکوزن مقابل اف سی زوریخ که اوایل روز گذشته به طور زنده در کانال یوتیوب باشگاه پخش شد، شواهدی از یک نیروی هجومی ارائه کرد.

1782105

ژاوی آلونسو این استعداد پرورش یافته آکادمی چلسی را در نیمه دوم درحالی که تیمش از قبل 2-0 پیش بود، راهی زمین کرد. در پایان سرمربی، احتمالا از هادسون اودوی برای دو برابر کردن برتری به لطف یک نیمه حضور بسیار پربار تشکر کرده است.

او و سردار آزمون به خوبی برای گل سوم با هم هماهنگ شدند و همکاری کلاسیک بین آنها گل‌های بعدی را به دنبال داشت.

ابتدا آزمون در هوا بلند شد تا به هم‌تیمی جوانترش پاس داده و در ادامه آن را پس بگیرد. این ملی پوش ایرانی سپس وارد فضای خالی شد و شوتش را به سمت تیر نزدیک تر زد.

او پاس گل بعدی لورکوزن را هم به امینه ادلی داد تا شاگردان آلونسو در این بازی چهارگله شوند. باید دید آیا گراهام پاتر عملکرد این ستاره دور از تیمش را زیر نظر داشته و قصدی برای برگرداندن او خواهد داشت یا خیر.

داری تماشا میکنی گراهام پاتر؟

دیدگاه‌ها