کد خبر : 1859932 | 27 آذر 1401 ساعت 20:23 | 12.2K بازدید | 7 دیدگاه

بغض و اشک دی‌ماریا پس از گل تاریخی (عکس)

کمتر کسی فکر می‌کرد دی‌ماریا که بازی‌های اخیر آرژانتین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دیدار فینال ستاره بی چون و چرای زمین باشد.

بغض و اشک دی‌ماریا پس از گل تاریخی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگر در بازی نیمه نهایی جولین آلوارز مهره کلیدی آلبی‌سلسته در تحقق رویای مردم آرژانتین بود، در دیدار فینال نوبت به دی ماریا رسید تا خودنمایی کرد؛ بازیکنی که اگر پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی این حدس درباره او زده می‌شد، چندان اعتباری نداشت.

دی‌ماریا فصل جدید را با یوونتوس آغاز کرد و در حالی که الگری به خرید جدید خود نیاز شدیدی داشت به دلیل مصدومیت بیشتر بازی‌ها را از دست داد و با همین فرم به جام جهانی رسید و در دیدار اول که با شکست شاگردان اسکالونی همراه شد هم از ابتدا بازی کرد.
دی‌ماریا که در مرحله گروهی مصدوم شده بود پس از چند بازی غیبت در دیدار فینال بار دیگر با تصمیم اسکالونی در ترکیب اصلی آرژانتین قرار گرفت و در حالی که چشم همه به ساق‌های مسی دوخته شده بود این دی‌ماریا بود که پنالتی اول را با تکنیک خاص خود گرفت و گل دوم را هم با یک ضربه بغل پای دقیق وارد دروازه لوریس کرد.
تصاویری که می‌بیند لحظاتی پس از گل دوم آرژانتین را به ثبت رسانده؛ جایی که ستاره آرژانتینی‌ها در فینال نتوانست جلوی بغض و جاری شدن اشک‌هایش را بگیرد.
البته فرانسه با درخشش امباپه توانست پس از تعویض دی‌ماریا حساب کار را در چند دقیقه به تساوی بکشد تا حالا روی نیمکت ستاره یوونتوس حال و هوای کاملا متفاوتی با احساساتش پس از گل دوم آرژانتین داشته باشد.

1782320
1782322
1782321

 

دیدگاه‌ها