کد خبر : 1860016 | 28 آذر 1401 ساعت 01:29 | 38K بازدید | 1 دیدگاه

بیلاردو: مرسی که مسی را خوشحال کردید

آخرین سرمربی تیم ملی آرژانتین که همراه با این تیم به قهرمانی رسیده بود، فتح جام جهانی را به اعضای این تیم تبریک گفت.

بیلاردو: مرسی که مسی را خوشحال کردید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی آرژانتین در جام 1986 -1990 با انتشار عکسی از لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین قهرمانی این تیم را تبریک گفت و از مجموعه این تیم تشکر کرد.
کارلوس بیلاردو که 36  سال پیش همراه با دیگو مارادونا اخرین قهرمانی جام جهانی آلبی سلسته را در سال 1986 مکزیک به دست آورده بود، در طی تمام این سال ها در انتظار کسب سومین قهرمانی کشورش و کسب ستاره سوم بود که این مهم در نهایت امروز با هدایت لیونل اسکالونی و رهبری مسی به سرانجام رسید.

بیلاردو در این پست کوتاه که با عکسی از مسی منتشر شده نوشته است:

"آنها او را خوشحال کردند؛ متشکرم"

1782695

او بدون شک اشاره دارد به بازیکنان تیم ملی آرژانتین در این جام که تمام تلاش خود را برای کاپیتان محبوبشان به کار بستند تا این نابغه بتواند کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

گفتنی است کارلوس بیلاردو در دو جام جهانی هدایت تیم ملی آرژانتین را در سال‌های 1986 و 1990 بر عهده داشت و توانست همراه با این تیم به یک عنوان قهرمانی در سال 1986 مکزیک و یک نایب‌قهرمانی در جام جهانی 1990 ایتالیا برسد و هنوز هم پرافتخارترین سرمربی طول تاریخ آرژانتین به شمار می‌آید.

همواره از بیلاردو به‌عنوان پدر معنوی مارادونا یادکرده‌اند و بدون شک او در زمره بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال آرژانتین همراه با سزارمنوتی، مارچلو بیلسا و خوزه پکرمن قرار دارد و این در حالی است که از امشب به این فهرست نام اسکالونی اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها