کد خبر : 1860062 | 28 آذر 1401 ساعت 10:35 | 49.6K بازدید | 1 دیدگاه

فیفا23، قهرمان جام جهانی را پیش‌بینی کرده بود

فیفا 23 بار دیگر موفق شد پیش‌بینی درستی با شبیه‌سازی جام جهانی 2022 قطر انجام دهد.

فیفا23، قهرمان جام جهانی را پیش‌بینی کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در یکی از جذاب‌ترین فینال‌های تاریخ جام جهانی به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و با پیروزی در ضربات پنالتی جام قهرمانی را به دست آورد.
پیش‌بینی تیم برنده و قهرمان در فوتبال همیشه کار سختی است اما شرکت EA Sport بار دیگر توانایی‌اش در این زمینه را به رخ همه کشید.
آرژانتین و لیونل مسی در حالی شب گذشته موفق شد در یک دیدار سخت و پر فراز و نشیب جام قهرمانی را از آن خود کنند که فیفا 23 حتی پیش از آن که سوت اولین بازی مرحله گروهی در قطر به صدا درآید این اتفاق را با شبیه‌سازی 64 بازی انجام شده پیش‌بینی کرده بود.
آنها با انتشار پیامی در سایت‌شان اعلام کرده بودند که آرژانتین فاتح جام مجازی برگزار شده توسط شرکت سازنده این بازی شده است.
نکته جالب اینجاست که این شرکت پیش از این در سال 2018 نیز فرانسه را به عنوان قهرمان معرفی کرده بود، در سال 2014 از آلمان به عنوان قهرمان نام برده بود و در سال 2010 نیز اسپانیا را فاتح جام جهانی مجازی‌اش اعلام کرده بود که همگی در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
با این حال، فیفا 23 کاملا هم بی اشتباه نیست. بر اساس پیش‌بینی این بازی قرار بود که آنها با یک گل در فینال برابر برزیل به پیروزی برسند اما این تیم در مرحله یک چهارم نهایی برابر کرواسی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. همچنین فرانسه هم در این شبیه‌سازی سوم شده بود.
دیگر اشتباه فیفا 23 این بود که لیونل مسی را به عنوان بهترین گلزن با هشت گل زده معرفی کرده بود اما در نهایت این کیلیان امباپه بود که موفق شد این عنوان را به خودش اختصاص دهد و با هت تریک در فینال جام جهانی نامش را در تاریخ این مسابقات همیشگی کند.
آنها همچنین پیش‌بینی کرده بودند که مسی بتواند عنوان بهترین بازیکن این جام را از آن خود کند که این اتفاق نیز مانند قهرمانی آرژانتین به واقعیت تبدیل شد.

دیدگاه‌ها