کد خبر : 1860087 | 28 آذر 1401 ساعت 12:25 | 195.9K بازدید | 9 دیدگاه

اسکالونی: از حرف‌های او سو برداشت شد

سرمربی آرژانتین پشت کیلیان امباپه درآمد!

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.

سرمربی آرژانتین پشت کیلیان امباپه درآمد!

به گزارش ورزش سه، آرژانتین در شرایطی با پیروزی برابر فرانسه عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 قطر را کسب کرد که بازی تا دقیقه 80 با دو گل به سود آرژانتین دنبال می‌شد اما کیلیان امباپه با به ثمر رساندن دو گل، بازی را به تساوی کشاند. در وقت‌های اضافه مسابقه نیز آرژانتین با گل مسی از حریف پیش افتاد اما باز هم گل تساوی وارد دروازه مارتینز شد تا ضربات پنالتی، قهرمان جام را مشخص کند.

اسکالونی در اظهاراتی که توسط روزنامه اسپانیایی "مارکا" منتشر شد، گفت: مسابقه دیوانه کننده ای بود. به عنوان یک مربی که از سال 1990 گذشته بدی دارم، ما شایسته برد زودهنگام بودیم.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای برای قهرمانی در جام جهانی نداشتم و من در مورد برنامه‌هایم صحبت می‌کنم اما این بازیکنان برای مردم و هواداران بازی می‌کنند و منیت و فردگرایی در تیم ما وجود ندارد؛ همه در یک جهت کار می‌کنند.

1782545

سرمربی آرژانتین در پایان در واکنش به صحبت‌های امباپه که پیش از جام جهانی گفته بود فوتبال آمریکا به خوبی فوتبال اروپا نیست، اظهار داشت: نمی‌خواهم با اروپایی‌ها وارد بحث شوم، فکر می‌کنم از صحبت‌های امباپه در مورد فوتبال ما سو برداشت شده است.

دیدگاه‌ها