کد خبر : 1860105 | 28 آذر 1401 ساعت 14:10 | 26.5K بازدید | 5 دیدگاه

قرار است با مسی حرف بزنم

الخلیفی: به‌خاطر شکست فرانسه و امباپه غمگینم

ناصر الخلیفی بار دیگر اعتراف کرد که در فینال جام جهانی هوادار فرانسه بود و از شکست این تیم و ناکامی کیلیان امباپه در فتح جام ناراحت است.

الخلیفی: به‌خاطر شکست فرانسه و امباپه غمگینم

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی شب گذشته به آرژانتین رسید و این تیم در دیداری تماشایی توانست پس از تساوی 3-3 در 120 دقیقه بازی و در ضربات پنالتی فرانسه را شکست دهد. جدای از اینکه جام به چه تیمی رسید، پی اس جی را می تواند برنده بزرگ جام دانست. تیمی که دو ستاره اول و برتر فینال یعنی لیونل مسی و امباپه را در اختیار دارد. 

1781548

ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، در پایان بازی گفت:«این بهترین فینال تاریخ ادوار جام جهانی بود. من رئیس یک باشگاه فرانسوی هستم و طبعا هوادار فرانسه بودم. به خاطر کیلیان امباپه غمگینم ولی او سال های زیادی را پیش رو دارد و می تواند بعدها این شکست را جبران کند. همچنین برای مسی خوشحالم چون او شایسته فتح جام بود. اگر دست من بود، به هر دو بازیکن یک جام قهرمانی می دادم.»

1782634

الخلیفی ادامه داد:«پی اس جی به عنوان یک باشگاه در این جام همه رکوردها را شکست و من نسبت به بازیکنان ملی پوش‌مان در این جام احساس غرور می کنم. اشرف هم با مراکش عالی بود و چهارم شد. حفظ مسی و امباپه؟ البته که ما هر دو بازیکن برتر حال حاضر دنیا را حفظ خواهیم کرد. در مورد مسی حرف بیشتری نمی زنم و همین را بگویم که از قبل با هم توافق کرده ایم که پس از جام جهانی در مورد تمدید قرارداد حرف بزنیم.»

دیدگاه‌ها