کد خبر : 1860117 | 28 آذر 1401 ساعت 14:38 | 29.7K بازدید | 7 دیدگاه

کامینگز:

شکایت بازیکن‌ تیم ملی استرالیا از تکبر ژیرو

جیسون کامینگز، مهاجم استرالیا، خاطره جالبی از بازی این تیم برابر فرانسه در جام جهانی 2022 تعریف کرد.

شکایت بازیکن‌ تیم ملی استرالیا از تکبر ژیرو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته با قبول شکست برابر تیم ملی آرژانتین در دیدار فینال جام جهانی 2022 از رسیدن به جام قهرمانی برای دومین دوره متوالی بازماند.
این تیم در اولین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی استرالیا رفته بود و حالا مهاجم این تیم خاطره جالبی را از رویارویی با ستاره‌های بزرگ حریف مطرح کرده است.
کامینگز در این باره به خبرنگاران گفت:« پس از بازی فرانسه سعی کردم با کیلیان امباپه حرف بزنم. او به من گفت که در رختکن ببینمش و پیراهن را تحویل بگیرم. بنابراین به رختکن رفتم و به تدارکات گفتم. او پیراهنم را گرفت و 10 دقیقه بعد با پیراهنم برگشت و گفت متاسفم، امباپه دوست ندارد پیراهنش را عوض کند.»

او با اشاره به ناراحتی‌اش از این اتفاق اضافه کرد:« من در حال برگشتن به رختکن بودم که اولیویه ژیرو را دید، به سمتش رفتم و گفتم که علاقه خاصی به او دارم، هوادارش هستم و پرسیدم که می‌توانم پیراهنش را داشته باشم؟ او از کنار من رد شد و طوری وانمود کرد که انگار انگلیسی بلد نیست. در حالی که 10 سال در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است! او فقط از کنار من رد شد.»
این مهاجم استرالیایی درباره قهرمانی آرژانتین اظهار داشت:« من فکر می‌کنم دیگر جای بحثی نمانده است. لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او قهرمان جام جهانی است، افتخاری که کریستیانو رونالدو ندارد و دیگر هرگز شانس رسیدن به آن را نیز نخواهد داشت.»

دیدگاه‌ها