کد خبر : 1860155 | 28 آذر 1401 ساعت 17:43 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک مصدوم دیگر روی دست تارتار و ذوب‌آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در دقایق ابتدایی نیمه اول دیدار با آلومینیوم، یک تعویض اجباری انجام داد.

یک مصدوم دیگر روی دست تارتار و ذوب‌آهن

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار ذوب آهن و آلومینیوم در شرایطی با یک گل به سود تیم اصفهانی به پایان رسید که در اتفاقی عجیب، مهدی تارتار در دقیقه یک مسابقه با مصدومیت یکی از بازیکنان خود مواجه شد.

در شرایطی که مدت زیادی از سوت آغاز بازی نمی‌گذشت، آرمان اکوان در پی برخوردی ساده با بازیکن حریف، دچار مصدومیت شد و پس حضور کادر پزشکی، با برانکارد از زمین خارج شد تا مشخص شود نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد.

در این شرایط، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، به اجبار اولین تعویض خود را انجام داد و سیدمحمد قریشی را با وجود مصدومیت جزئی، به جای این مدافع وسط خود به زمین فرستاد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مصدومیت مهره‌های کلیدی ذوب آهن، از ابتدای فصل به یکی از چالش‌های مهدی تارتار تبدیل شده است. سرمربی ذوب آهن در ابتدای فصل سعید باقرپسند را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر نیز همین مصدومیت گریبانگیر مسعود ابراهیم‌زاده شد.

حالا به نظر می‌رسد باز هم با شروع مجدد مسابقات، یکی دیگر از شاگردان تارتار با مصدومیتی جدی مواجه شده تا دست سرمربی سبزپوشان در خط دفاعی حسابی بسته شود.

دیدگاه‌ها