کد خبر : 1860225 | 29 آذر 1401 ساعت 05:00 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده 140 میلیارد تومانی توی جیب آقای رئیس!

مهدی تاج معتقد است که فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توانسته رای را به سود خود تغییر دهد، با این وجود باید حدود 140 میلیارد تومان به این مربی پرداخت شود.

پرونده 140 میلیارد تومانی توی جیب آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده مارک ویلموتس، ضرر هنگفتی برای فدراسیون فوتبال ایران به همراه داشت. با این حال مهدی تاج مدعی است که فدراسیون فوتبال در این پرونده شکست نخورده است. او در گفت و گو با جواد خیابانی در پاسخ به این سوال که پرونده ویلموتس الان کجاست؟ به طنز پاسخ داد: توی جیب من!

او بعد از این پاسخ غیرمنتظره خود توضیحاتی داد که دو جمله در آن تناقض مهمی داشتند. مهدی تاج ابتدا گفت: باید این مبلغ را پرداخت کنیم. خوشبختانه فیفا در حال کمک به فدراسیون فوتبال ایران است تا این مبلغ پرداخت شود و این کمک هم انجام شده  است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: اگر رای به ضرر ما می شد باید  9.6 میلیون دلار پرداخت می کردیم که خوشبختانه با اعتراض فدراسیون، پیگیری های انجام شده و کلایی که کمک کردند و وکلای نهاد ریاست جمهوری رای شکسته شد و جریمه ها از بین رفت. هر حکمی در CAS شکسته شود، جریمه هایش شکسته می شود و اصل مبلغ هم نصف شد و ما باید 3.5 میلیون دلار پرداخت کنیم.

با وجود این حساب و کتاب مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران ضرر هنگفتی از همکاری و عقد قرارداد با ویلموتس متحمل شد و مبلغ 3.5 میلیون دلاری که از آن به عنوان کم شده جریمه مربی بلژیکی یاد می شود، با نرخ کنونی ارز، رقمی حدود 140 میلیارد تومان است.

دیدگاه‌ها