کد خبر : 1860320 | 29 آذر 1401 ساعت 13:58 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی از نسل ما کانکس‌ خواب‌ها است

مظاهری: باید تفکرات در بوکس تغییر کند

پیشکسوت بوکس ایران درباره شرایط نه چندان مناسب این روزهای بوکس ایران صحبت و اهالی این رشته را به اتحاد دعوت کرد.

مظاهری: باید تفکرات در بوکس تغییر کند

به گزارش "ورزش سه" علی مظاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط نه چندان مناسب فدراسیون بوکس ایران در روزهای اخیر، توضیح داد: شرایط بوکس بسیار سخت است و اتفاقاتی در این چند وقت رخ داد که این رشته را خیلی بیشتر از قبل وارد حاشیه کرد. متاسفانه این چند سال اخیر پیشینه بدی را برای اهالی بوکس ایجاد کرد که امیدوارم با حضور نفراتی چون حسینی این مسئله برطرف شود.

او گفت: متاسفانه در ۴ تا ۵ سال ریاست ثوری اکثر قهرمانان ما به دور از بوکس بودند و این موضوع به ضرر بوکس شد. الان که حسینی هست امیدوارم اهالی بوکس بار دیگر متحد شوند تا کم کم به سمت پیشرفت حرکت کنیم. البته در دوره سرپرستی نمی‌توان از کسی انتظار زیادی داشت و باید تا بعد از انتخابات صبر کرد.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی دوحه،‌ در پاسخ به این سوال که آیا حضور روح‌الله حسینی می‌تواند کمک کننده باشد؟ اظهار کرد: دوست ندارم به صورت کلیشه‌ای بگویم که رئیس هر رشته باید از جنس خودش باشد یا اینکه بگویم مدیر بودن نیاز به سابقه ورزشی ندارد. از نظر من مهم این است که هر کس سر جای خودش باشد. امیدوارم هر کسی می‌آید به بوکس کمک کند و اگر نتوانست خدمتگزار باشد خودش برود.

او ادامه داد: شناخت از بوکس بسیار مهم است که به نظرم حسینی در این زمینه یک فاکتور مثبت دارد. او سال‌ها قهرمان بوکس ایران و آسیا بود، در کانکس‌ها با ما بود و سپس نایب رئیس شد. در حقیقت از نزدیک مشکلات بوکس را لمس کرده و به نظرم این موضوع می‌تواند به او کمک کند. البته باز هم باید صبر کرد تا ببینیم در عمل چگونه خواهد شد.

مظاهری درباره احتمال انتخاب سیامک صالحی (نایب رئیس فدراسیون در زمان ثوری) به عنوان رئیس فدراسیون نیز گفت: به نظر من او هم شناخت لازم از بوکس را دارد و می‌تواند در زمینه اسپانسرینگ به بوکس کمک کند. اما مهم این است که هرکسی در جای خودش قرار بگیرد. من امیدوارم همه افراد در جایگاه درست خود قرار بگیرند چون بوکس جای زیادی برای کار دارد.

پیشکسوت بوکس ایران گفت: امیدوارم تفکرات در بوکس ایران تغییر کند. تا زمانی که این موضوع برطرف نشود، نمی‌توانیم برای این رشته آینده خوبی را متصور باشیم. 

دیدگاه‌ها