کد خبر : 1860323 | 29 آذر 1401 ساعت 14:11 | 63.4K بازدید | 5 دیدگاه

جنجال پیچیدن به پر و پای مسی تمامی ندارد

انتقاد شدید از آشپز نصرت: قهرمانی یا رییس جمهور!؟

سلفی گرفتن آشپز معروف با کاپ جام جهانی و مزاحمتش برای مسی انتقادات شدیدی را برانگیخته است.

انتقاد شدید از آشپز نصرت: قهرمانی یا رییس جمهور!؟

به گزارش "ورزش سه" سرآشپز معروف، نصرت یا همان آقای نمک، با تحمیل خود به لیونل مسی پس از پیروزی در فینال جام جهانی توسط آرژانتین، طوفانی از خشم برانگیخت. تصاویری که در اینترنت دست به دست می شود نشان می دهد که چگونه سرآشپز ترکیه ای تلاش می کند توجه ستاره آرژانتینی را به خود جلب کند. مسی اما لحظه ای تحت تاثیر قرار نمی گیرد و کاملا او را نادیده می گیرد. نصرت نیز برای ژست گرفتن با جام جهانی از سوی کسی مورد ستایش و تمجید قرار نگرفت.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که مسی در میان جمعیت راه می‌رود تا با هر کسی که می‌خواهد به او تبریک بگوید ملاقات کند. آقای نمک نیز سعی می کند از فرصت استفاده کند و با ستاره پاری سن ژرمن گپ بزند اما مسی اصلا مایل به آن نیست. مسی پس از لمس های مکرر با عصبانیت به دور خود برمی گردد و سپس به راه رفتن ادامه می دهد. در نهایت سرآشپز ترکیه ای موفق می شود با مسی فقط یک عکس بگیرد.

1783312

نصرت نیز مانند بسیاری از افراد مطرح دیگر در دیدار فینال فرانسه و آرژانتین حضور داشت. با این حال، متداول است که جام فقط باید توسط یک گروه منتخب از افراد لمس شود. جام جهانی یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین جام های جهان است و ارزشی معادل بیست میلیون دلار ( 18.8 میلیون یورو) دارد. برندگان سابق جام جهانی و سران کشورها از جمله افرادی هستند که مجاز به لمس جام جهانی هستند. موضوعی که در سایت فیفا قابل مطالعه است.

1783314

با این حال افراد زیادی هستند که تعجب خود را از اقدامات این سرآشپز معروف ابراز می کنند. مارتین زیگلر، گزارشگر ورزشی در تایمز، تصویری از سرآشپز که جام را در دست دارد به اشتراک گذاشت و در توییتر خود نوشت: "می‌خواهم توضیح فیفا درباره اینکه چرا این سرآشپز مشهور می‌تواند در فینال جام جهانی برای سلفی با مسی اجازه دسترسی به زمین را داشته باشد را بشنوم." همکار روزنامه نگار او، آندره نوروگا تصویری از قوانین فیفا در مورد جام جهانی به اشتراک گذاشته که در کپشن آن به طعنه نوشته: "اوهوم، خوب پس. نصرت برنده جام جهانی یا رئیس یک دولت است."

البته او تنها سلبریتی‌ای نیست که با لمس جام جهانی سنت شکنی کرده است. در سال 2014، ریحانا، خواننده پاپ، زمانی که جام را در جشن پیروزی آلمان پس از فینال مقابل آرژانتین به دست آورد، قوانین را زیر پا گذاشت. بعد از شب مهمانی، این خواننده توییت کرد: "جام را لمس کردم، جام را گرفتم، آن را بوسیدم و با آن سلفی گرفتم!!!؟" به نظر می رسد نصرت فعلاً هیچ پاسخی به این قانون‌شکنی ندارد و تصاویری از این جشن را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

دیدگاه‌ها