کد خبر : 1860573 | 30 آذر 1401 ساعت 21:21 | 203.9K بازدید | 22 دیدگاه

حمله به نصرت: دو دقیقه شهرتت تمام شد!

جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.

حمله به نصرت: دو دقیقه شهرتت تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، نصرت گوکچه، آشپز مشهور ترکیه‌ای، اولین بار در سال 2017 با معروف شدن یکی از ویدیوهایش در فضای مجازی در مسیر شهرت قدم گذاشت. شیوه عجیب نمک‌ پاشیدن او روی استیک‌ها باعث شد نصرت به یکی از پدیده‌های فضای مجازی تبدیل شود.

1783852

این آشپز ترکیه‌ای که شیفته فوتبال است در سالهای گذشته از شهرت خود برای نزدیک شدن به تعدادی از ستاره‌های بزرگ فوتبال استفاده کرده است. اما در فینال جام جهانی قطر زمانی که مراسم اهدای جام قهرمانی به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین آغاز شد حضور عجیب او در این مراسم انتقادهایی به دنبال داشت.

یکی از کسانی که به حضور نصرت در چنین مراسم مهمی انتقاد دارد و می‌گوید نمی‌داند یک آشپز رسانه‌ای چطور در بزرگترین رویداد دنیای فوتبال حضور دارد جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا است.

روسی در یک توییت تند به نصرت حمله کرد و نوشت:" نصرت می‌تواند برود به جهنم. در مراسم اهدای جام می‌خواست همه توجه‌ها را به خودش جلب کند و مدام به جام جهانی دست می‌زد. تو مگه کی هستی داداش؟ 2 دقیقه شهرتت تمام شد و رفت. نفر بعدی؟"

در ورزشگاه لوسیل نصرت در حالی دیده شد که سعی می‌کرد به ستاره‌های آرژانتینی از جمله لیونل مسی نزدیک شود. این آشپز مشهور بی‌وقفه از خودش در کنار ستاره‌های آلبی‌سلسته عکس می‌گرفت و در نهایت کار به جایی رسید که او جام طلایی را به دست گرفته و در کنار آن عکس یادگاری گرفت. حضور نصرت در این مراسم حتی عصبانیت لیونل مسی را هم در پی داشت.

1783854

دیدگاه‌ها