کد خبر : 1860330 | 29 آذر 1401 ساعت 14:34 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

دهدار: با همین فرمان تا المپیک ادامه می‌دهم

استقبال از نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان

نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان خوزستانی قرار گرفت.

استقبال از نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مراسم استقبال از رضا دهدار دارنده یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات وزنه‌برداری جهان، امروز ۲۹ آذرماه در فرودگاه اهواز برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاون وی، رئیس هیات وزنه‌برداری خوزستان و پیشکسوتان این رشته و همچنین مدیرعامل باشگاه ملی حفاری و پدر و مادر رضا دهدار در این مراسم حضور داشتند.

رضا دهدار در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در اولین مسابقه کسب سهمیه المپیک توانستم خوب ظاهر شوم. مهم‌تر از مدال طلای یک ضرب و مدال نقره مجموع، کسب سهمیه المپیک بود که توانستم به آن دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: تمام وزنه‌برداران دنیا با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند. هیچ کس انتظار نداشت که من مدال طلا بگیرم اما من انتظار کسب این مدال را از خودم داشتم زیرا واقعا برای آن زحمت کشیده بودم. خدا را شکر می‌کنم که دست پر به کشور برگشتم.

این ملی‌پوش با بیان این که آینده را روشن می‌بینم، گفت: تلاش می‌کنم رکوردی که در جهانی کلمبیا ثبت کردم را در مسابقات آسیایی و همچنین بازی‌های آسیایی ارتقا دهم تا خیالم برای المپیک راحت‌تر باشد. از ایران فقط یک نفر در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به المپیک می‌رود و با توجه به رقبایی که در ایران دارم یعنی آقایان سهراب مرادی و رسول معتمدی که رقابت سختی است، باید تلاش بیشتری کنم. خدا را شکر می‌کنم که اکنون یک پله بالاتر هستم و ان شاءالله بتوانم رکوردم را ارتقاء ببخشم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من از یک شهر کوچک به نام رامهرمز که توجه هیچ مسئولی نسبت به آن وجود ندارد به اینجا رسیده‌ام و می‌خواهم پیامی برای نوجوانان و جوانان شهرهای کوچک باشم، برای نوجوانان و جوانانی که اکنون ناامید هستند و می خواهم آن ها بدانند اگر بخواهند، می‌شود که حتی به مدال المپیک و جهان دست پیدا کنند.

دهدار درباره حمایت مسئولان از وی نیز گفت: درباره حمایت مسئولان هم حرفی نزنم بهتر است زیرا هر زمان صحبت کردم اتفاقی رخ نداده است و سعی می‌کنم دیگر درباره آن‌ها حرفی نزنم. اگر به اینجا رسیده‌ام فقط با تلاش خودم و حمایت خانواده‌ام بوده است و در ادامه نیز با همین فرمان تا المپیک ادامه می‌دهم تا برای کشورم و استان خوزستان افتخارآفرینی کنم.

دیدگاه‌ها