کد خبر : 1860420 | 29 آذر 1401 ساعت 23:11 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

رحمتی می‌خواهد با این تیم برگردد(عکس)

سرمربی آلومینیوم با امیدواری از بازگشت تیمش به روند شکست‌ناپذیری قبل صحبت کرد.

رحمتی می‌خواهد با این تیم برگردد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از اینکه هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته بود، در سه سفر متوالی به اصفهان هیچ باختی نداشت و یک پیروزی و دو تساوی به دست آورد، اما دیروز این روند برای او پایان یافت و تیمش با یک گل نتیجه را به ذوب‌آهن واگذار کرد ولی با این حال این سرمربی امیدوار است ایرالکو را دوباره روی ریل شکست‌ناپذیری برگرداند.

رحمتی که پس از تساوی هفته ششم خارج از خانه مقابل سپاهان در هفته ششم و تعطیلی لیگ، آلومینیوم را در یک مسابقه تدارکاتی دوباره به اصفهان برد و برابر ذوب‌آهن به برتری رسید، دیروز در تقابل دوباره این تیم در ورزشگاه فولادشهر نتوانست دست پُر باشد تا روند شکست‌ناپذیری تیمش پایان پیدا کند.

1783557

آلومینیوم پس از ۶ مسابقه شکست‌ناپذیری دیروز نتیجه را مقابل ذوب‌آهن واگذار کرد، اما با این وجود مهدی رحمتی امیدوار است مثل قبل تیمش را از این شرایط خارج کند و دوباره به روند خوب‌شان برگردند و در نیمه بالای جدول لیگ برتر بمانند.

سید مهدی رحمتی حالا باید از شکست مقابل ذوب‌آهن و دلایل آن درس بگیرد و تیمش را آماده مصاف حساس دشوار هفته آینده مقابل گل‌گهر سیرجان کند؛ تیمی که امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابق رحمتی هدایت آن را برعهده دارد و بدون تردید تقابل حساس و نزدیکی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها