کد خبر : 1860421 | 29 آذر 1401 ساعت 23:33 | 64.3K بازدید | 8 دیدگاه

رئیس فدراسیون از مردم عذرخواهی کرد

اتوبوس آرژانتین به میدان اصلی شهر نرسید

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس‌آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی‌سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان مرکزی این شهر حاضر شود.

اتوبوس آرژانتین به میدان اصلی شهر نرسید

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه جشن قهرمانی مردم آرژانتین در خیابان‌های پایتخت این کشور به مناسبت قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر ادامه دارد اتوبوس حامل بازیکنان آرژانتین نتوانست به میدان مرکزی این شهر، میدان اوبلیسک، برسد تا مراسم اصلی در حضور صدها هزار هوادار در این میدان برگزار بشود.

از ساعتی پیش صدها هزار آرژانتینی در خیابانهای بوئنوس‌آیرس مشغول جشن و پایکوبی هستند و اتوبوس روباز حامل بازیکنان تیم ملی این کشور در خیابانها به سمت میدان اوبلیسک در حرکت است تا مراسم اصلی در این میدان برگزار شود.

1783559
1783560

روزنامه اوله دقایقی پیش اعلام کرد تخمین زده می‌شود نزدیک به سه میلیون نفر در خیابانها هستند. ازدحام جمعیت به حدی است که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دقایقی پیش تایید کرد که اتوبوس آلبی‌سلسته به میدان اوبلیسک نخواهد رسید. او از هواداران حاضر در این میدان عذرخواهی کرد.

1783561

چیکی تاپیا با انتشار چند توییت خطاب به هواداران آرژانتینی نوشت:" ما از استان بوئنوس‌آیرس و وزیر امنیت سرخیو برنی تشکر می‌کنیم که اتوبوس تیم ملی بدون هیچ حادثه‌ای توانست تا ورودی پایتخت پیش بیاید. بازیکنان ما موفق شدند در میان مردم کشور حاضر شده و در آغوش آنها غرق بشوند.

ولی ما نتوانستیم به میان جمعیت زیادی برویم که در میدان اوبلیسک جمع شده بودند. نهادهای امنیتی که ما را اسکورت می‌کردند اجازه ندادند جلوتر برویم. از طرف بازیکنان آرژانتین، قهرمان‌های دنیا‌، هزاران بار عذرخواهی می‌کنم. حیف شد".

1783570
میدان اوبلیسک که قرار بود اتوبوس تیم ملی آرژانتین برای جشن اصلی به آنجا برسد

دیدگاه‌ها