کد خبر : 1860491 | 30 آذر 1401 ساعت 13:44 | 24K بازدید | 19 دیدگاه

ایستادگی اخباری در کرج تا حد مرگ!(عکس)

محمدرضا اخباری با نمایشی فوق‌العاده توانست پنجمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

ایستادگی اخباری در کرج تا حد مرگ!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان باتجربه تراکتور اگرچه از لیست نهایی ایران برای جام جهانی جا ماند، اما در بازی بعد از تعطیلات نشان داد آمادگی جسمانی فوق‌العاده‌ای دارد.

محمدرضا اخباری روز گذشته در ترکیب تراکتور مقابل پیکان قرار گرفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. دروازه‌بان 30 ساله تراکتوری‌ها در دقایق ابتدایی مسابقه با پیکان چند موقعیت خوب را از مهاجمان حریف گرفت که مهم‌ترین آنها ضربه ساسان حسینی از دو قدمی دروازه و همچنین موفقیت در موقعیت تک به تک با شرزود تمیروف بود که اگر این توپ‌ها گل می‌شد شاید روند بازی کاملا تغییر می‌کرد.

اخباری در ادامه نیز چند بار مانع از گلزنی پیکانی‌ها شد تا اینکه در دقایق پایانی با دو سیو بی نظیر بار دیگر تیمش را در بازی نگه داشت. او یکبار ضربه شرزود تمیروف را دفع کرد و در ادامه شوت محکم تیتو اوکلو که در آستانه ورود به دروازه بود را مهار کرد.

عملکرد خوب اخباری بدون شک عامل اصلی برد خفیف تراکتور مقابل پیکان بود و حالا پاکو خمس نیز خیالش راحت شده که یک دروازه بان خوب را در اختیار دارد.

1783683

نکته قابل توجه این است که اخباری در بازی برگشت فصل گذشته پیکان و تراکتور هم عملکرد خوبی برای تیمش داشت. او در آن بازی یک پنالتی را مهار کرد و چندین سیو دیگر داشت. به عبارتی شاید بتوان گفت اخباری بهترین بازی‌های خود را مقابل پیکان در لیگ برتر انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها