کد خبر : 1860510 | 30 آذر 1401 ساعت 15:24 | 9.6K بازدید | 6 دیدگاه

آنچلوتی: شاید روزی سرمربی یک تیم ملی شدم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، مدعی شد شاید در آینده در رده ملی نیز کار کند.

آنچلوتی: شاید روزی سرمربی یک تیم ملی شدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در این دوره نیز توفیق خاصی در جام جهانی نداشت و طلسم ناکامی این تیم در رسیدن به فینال، 24 ساله شد. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی موفق و باتجربه رئال مادرید روی نیمکت تیم ملی برزیل شنیده شده است. کارلتو اذعان داشت فعلا از حضور روی نیمکت رئال مادرید رضایت دارد، اما شاید بعدا در عرصه ملی نیز فعالیت کند.

1763550

کارلو آنچلوتی گفت: "در حال حاضر از روی نیمکت رئال مادرید حس بسیار خوبی دارم و از شغل خود راضی هستم. وظیفه یک سرمربی در فوتبال همین است، شما هرگز نمی دانید که کارتان چه زمانی متوقف می شود. اما اگر تصمیم گیری با من باشد، هرگز از تیمی مانند رئال مادرید جدا نخواهم شد. البته شاید در پایان دوران مربیگری خود به حضور در یک تیم ملی نیز فکر کنم، اما در حال حاضر ترجیح می دهم که هر روز با بازیکنان خود در ارتباط باشم.

فینال جذاب و مهیج جام جهانی؟ به نظر من تیم ملی آرژانتین لیاقت کسب عنوان قهرمانی را داشت. البته آنها در اولین بازی خود در جام جهانی شکست خوردند، اما بعد از آن دیدار از اعتماد به نفس کافی برخوردار بوده و لیاقت این موفقیت را داشتند. به خصوص به خاطر عملکرد این تیم در دیدار فینال، آنها لایق کسب عنوان قهرمانی بودند."

دیدگاه‌ها