کد خبر : 1860580 | 30 آذر 1401 ساعت 23:15 | 80.5K بازدید | 22 دیدگاه

خیال الخلیفی بابت حفظ ارزشمندترین دارایی‌اش راحت شد

توافق مسی و پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد

لوپاریزین اعلام کرد لیونل مسی و پاری سن ژرمن درباره تمدید قرارداد ستاره بزرگ آرژانتینی به توافق رسیده‌اند.

توافق مسی و پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش استثنایی لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر که با قهرمانی آرژانتین و قرار گرفتن جام طلایی در دستهای لئو به پایان رسید حالا از پاریس خبر می‌رسد که باشگاه او پاری سن ژرمن موفق شده موافقت مسی را برای تمدید قراردادش جلب کند.

امشب روزنامه فرانسوی لوپاریزین خبر از توافق مسی و باشگاهش برای تمدید قرارداد او داد و سپس روزنامه مارکا در گزارشی اعلام کرد مذاکرات بین پی‌اس‌جی و مسی درباره تمدید قرارداد او حدود چهار ماه در جریان بود. در نهایت دو طرف در آغاز جام جهانی قطر به توافق اصولی رسیدند تا خیال پاریسی‌ها از حفظ ستاره آرژانتینی‌شان راحت باشد. هر چند قرار شد این توافق فعلا رسانه‌ای نشود.

1783869

نماینده‌های لئو مسی و پدرش خورخه در ماه‌های اخیر یعنی از اواسط ژوئن تا پیش از شروع جام جهانی قطر چندین بار با ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس دیدار کردند. روزنامه لوپاریزین امروز اعلام کرد که مسی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید می‌کند و مارکا فاش کرد این توافق پیش از شروع جام جهانی نهایی شده بود.

جزئیات تمدید قرارداد مسی از جمله مدت زمان قرارداد ستاره آرژانتینی و همچنین دستمزد او هنوز مشخص نیست و در مراحل بعدی مذاکرات نهایی خواهد شد. پاریسی‌‌ها منتظرند مرخصی لئو بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به پایان رسیده و او به پاریس برگردد تا دور جدید مذاکرات برای مشخص شدن این جزئیات آغاز شود.

1783872

دو طرف در اوایل ماه جاری میلادی به رسانه‌ها اطلاع دادند که مایل به ادامه همکاری هستند. ولی از توافق اصولی در این باره صحبتی به میان نیامده بود.

البته در هفته‌های گذشته شایعاتی مطرح بود که بر اساس آنها پاری سن ژرمن تنها تیمی بود که پیشنهادی مشخص به ستاره بزرگ آرژانتینی ارائه داده بود؛ پیشنهادی مکتوب با ذکر جزئیات. 

سایت گل هم دقایقی پیش اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کرد و مدعی شد مسی و پاری سن ژرمن بر سر تمدید یک ساله قرارداد او به توافق رسیده‌اند. به این ترتیب ستاره آرژانتینی تا سال 2024 بازیکن پی‌اس‌جی خواهد بود.

گل همچنین مدعی شد مسی پیش از جام جهانی به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده بود تا بعد از جام جهانی هیچ قراردادی را امضا نخواهد کرد. اما حالا که جام جهانی قطر به بهترین شکل ممکن برای لئو به پایان رسیده و جام طلایی را برای او به ارمغان آورده است به نظر می‌رسد در 72 ساعت اخیر بعد از پایان فینال جام جهانی دو طرف خیلی سریع به توافق رسیده‌اند.

این اطلاعات در حالی منتشر می‌شود که در هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی مطرح شد که مدعی بودند لیونل مسی قصد دارد دوره پایانی فوتبالش را در لیگ باشگاه‌های آمریکا سپری کند. اما تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به این معنا است که ستاره آرژانتینی برنامه‌های آمریکایی خود را فعلا به تعویق انداخته است. او دست‌کم تا پایان سال 2024 در پاریس بازی خواهد کرد. اولین هدف مسی در پی‌اس‌جی فتح چمپیونزلیگ با این تیم است. اتفاقی که اگر امسال رخ بدهد فوق‌العاده‌ترین ماه‌های دوران فوتبال او را رقم خواهد زد: فتح جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا به فاصله چند ماه.  
 1783871

دیدگاه‌ها