کد خبر : 1860586 | 01 دی 1401 ساعت 04:00 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک توفیق اجباری برای هکتور بیرین

مدافع مغضوب بارسا تا پایان فصل جایی نمی‌رود

ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.

مدافع مغضوب بارسا تا پایان فصل جایی نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به هکتور بیرین اعتماد دارد و ژاوی و مدیران ورزشی باشگاه درک می کنند که این مدافع راست مستحق یک فرصت دوباره است. به این ترتیب علی رغم علاقه باشگاه های مختلف برای به خدمت گرفتن بیرین، آبی اناری ها به جدایی او در بازار نقل و انتقالات زمستانی فکر نمی کنند.

مصدومیت های اخیر باعث شده بیرین نتواند آن گونه که باید خود را در ترکیب بارسلونا نشان دهد اما این امیدواری وجود دارد که او در بازی های مهم لیگ اروپا و لالیگا برای تیم به میدان رفته و بدرخشد. او البته در زمان های حضور در زمین نیز با آن بازیکنی که انتظار می رفت، فاصله زیادی داشت.

1783884

با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه، بارسلونا خیلی به تقویت پست دفاع راست فکر نمی کند مگر اینکه بازیکنی به فروش برسد یا منبع درآمد دیگری از راه برسد که جذب بازیکن را بر اساس فیرپلی مالی ممکن سازد. با این وجود اما تحت هر شرایطی، بیرین به کار خود در بارسا ادامه خواهد داد؛ این چیزی است که اکثر رسانه‌های اسپانیایی به آن تاکید دارند و موندو دپورتیوو نیز با اشاره به آن پیش بینی کرد که حداقل تا پایان فصل این بازیکن جایی نخواهد رفت.

بارسلونا در این فصل در دفاع راست با مشکلات بسیاری روبرو بود و بیرین در کنار مصدومیت‌هایی که داشته، از نظر فنی هم هنوز آن نتوانسته هر آن چه که آبی اناری ها می خواهند را برآورده سازد. ژاوی در طول این فصل حتی بازیکنانی چون کنده و آرائوخو را نیز در این پست به کار گرفته است.

دیدگاه‌ها