کد خبر : 1860649 | 01 دی 1401 ساعت 14:07 | 50.1K بازدید | 10 دیدگاه

مینی‌دیبو و یک سلفی برای کل زندگی

وقتی امی مارتینز گریه هوادارش را درآورد(عکس)

امیلیانو مارتینز با یک عکس سلفی آرزوی یک کودک هوادارش را جامه عمل پوشاند.

وقتی امی مارتینز گریه هوادارش را درآورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" مراسم جشن قهرمانی آرژانتینی‌ها در بازگشت از قطر به خاطر استقبال میلیونی فوتبال‌دوستان این کشور در بوئنوس‌آیرس حسابی در رسانه‌های دنیا و فضای مجازی بازتاب داشت.

نقش اول این مراسم هم جلوتر از مسی و جام قهرمانی در دستانش، امیلیانو مارتینز، سنگربان محبوب آلبی‌سلسته بود که بعد از مهار دقیقه 123 و در ادامه گرفتن پنالتی کومان به قهرمان مردم آرژانتین تبدیل شده و به خاطر کری‌خوانی‌های مداوم با امباپه شور و شوق هواداران را برانگیخته بود.

اما یکی از نکات جالب این مراسم، سلفی ماندگار امیلیانو مارتینز با یک مارتینز کوچک بود! دیبو کناره های بزرگراه ریچیری پسری را دید که در داخل یک دروازه روی وسیله نقلیه سوار شده بود و لباسی شبیه او به تن داشت. این یک "مینی دیبو" بود. پس این گلر محبوب فرصت را برای به تصویر کشیدن آن لحظه از دست نداد.

1783996

اما ماجرا از چه قرار بود و "مینی‌دیبو" کیست؟

خوان اهل راموس مجیا است و از ساعاتی پیش از حضور کاروان قهرمان جام جهانی با پدرش در بزرگراه ریچیری بود و رویای او ملاقات با اسطوره‌اش، مارتینز، بود.

پدرش یک دروازه کوچک را روی سقف یک کامیون نصب کرد و با چمن مصنوعی و چند پرچم آرژانتین کنار هم گذاشت. علاوه بر این، او لباس دروازه‌بانی امیلیانو مارتینز و یک دستکش تهیه کرد تا پسرش بتواند لحظه‌ای بی‌نظیر را تجربه کند.

"مینی‌دیبو" یا همان مارتینز کوچولو قصه، درست مانند مارتینز بزرگ به هنگام جشن گرفتن یک پنالتی دفع شده می رقصید اما وقتی اسطوره خود را دید که از بالای اتوبوس رفت و در پس‌زمینه با او سلفی گرفت، احساساتی شد و به شدت گریه کرد.

تمام صبح او فقط منتظر یک چیز بود که برای او ارزشش را داشت. دیبو مارتینز قهرمان جهان بود و "مینی دیبو" هرگز فراموش نمی کند که با قهرمان خودش در یکی از عظیم ترین جشن های تاریخ آرژانتین ملاقات کرده است.

دیدگاه‌ها