کد خبر : 1860683 | 01 دی 1401 ساعت 17:48 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی سرمربی لهستان بدون معرفی جانشین

فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرد به همکاری خود با چسلاو میخینیویچ به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور پایان خواهد داد.

جدایی سرمربی لهستان بدون معرفی جانشین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان به زودی با سرمربی جدیدی در مسابقات انتخابی رقابتهای یورو2024 شرکت خواهد کرد و چسلاو میخینویچ که در جام جهانی قطر هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت دیگر هدایت لواندوفسکی و یارانش را عهده‌دار نخواهد بود.

قرارداد میخینویچ با فدراسیون فوتبال لهستان 9 روز دیگر یعنی 31 دسامبر به پایان می‌رسد و فدراسیون این کشور ساعتی پیش اعلام کرد قرارداد او را تمدید نخواهد کرد. به این ترتیب دوران حضور میخینویچ روی نیمکت لهستان عملا به پایان رسید.

1784061

فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرد بعد از جلسه‌ای که امروز در مقر این فدراسیون انجام شده و چسلاو میخینویچ در آن حضور داشته تصمیم نهایی پایان همکاری اتخاذ شده است.

البته بعد از حذف لهستان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر، با شکست 3-1 مقابل فرانسه، در این کشور نارضایتی‌های زیادی از عملکرد تیم میخینویچ وجود داشت و گمان می‌رفت او در پایان جام جهانی دیگر روی نیمکت لهستان ننشیند.

با اینکه صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی برای لهستان نتیجه بدی به نظر نمی‌رسد ولی سبک بازی و عملکرد تیم ملی این کشور در قطر باعث شده بود انتقادها به میخینویچ اوج بگیرد. هنوز مشخص نیست که سرمربی جدید لهستان برای حضور در رقابتهای انتخابی یورو2024 چه زمانی انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها