کد خبر : 1860692 | 01 دی 1401 ساعت 19:46 | 69K بازدید | 10 دیدگاه

مک آلیستر و کایسدو مورد توجه بازیکن سابق آرسنال

توصیه پتی به آرتتا: زود باشید، این دو بازیکن را بگیرد!

امانوئل پتی به میکل آرتتا توصیه کرد که به جای جذب تیلمانس، به سراغ مک آلیستر و کایسدو برود.

توصیه پتی به آرتتا: زود باشید، این دو بازیکن را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به دنبال تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات است. توپچی‌ها گزینه هایی از جمله یوری تیلمانس را برای خط هافبک خود در نظر دارند که اکنون امانوئل پتی، به آنها توصیه کرده است به جای تیلمانس، به سراغ مک آلیستر و کایسدو بروند.

دو ستاره برایتون در جام جهانی درخشیدند و عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند. اکنون طبیعی به نظر می رسد که تیم هایی از جمله آرسنال خواهان جذب آنها باشند. مرغ های دریایی کار سختی برای حفظ بازیکنان خود خواهند داشت.

1784079

گفته می شود که توپچی ها در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه قصد دارند بازیکن تیم ملی بلژیک یعنی یوری تیلمانس را به خدمت بگیرند و مدتی است که گمانه زنی ها درباره انتقال او از لستر به ورزشگاه امارات شنیده می شود. شایعات در مورد عقد یک قرارداد قریب الوقوع در حال افزایش است، اما پتی معتقد است که دو بازیکن ثابت شده دیگر در لیگ برتر و تیم برایتون حضور دارند که برای سیستم میکل آرتتا مناسب تر هستند.

پتی که در زمان حضور در جمع توپچی ها قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد، در مورد سیاست نقل و انتقالاتی تیم سابقش به مگا کازینو گفته است: اگر ما در مورد هافبک های آرسنال صحبت می کنیم، من گزینه های آنها را می دانم. با تیلمانس در لستر ارتباط برقرار شده که به نظر من بازیکن خوبی است اما مطمئن نیستم که او همان چیزی باشد که آرسنال به آن نیاز دارد. من یکی از طرفداران بزرگ 2 بازیکن از برایتون هستم: الکسیس مک آلیستر و مویزس کایسدو. در فصل گذشته و قبل از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، درباره مک آلیستر گفتم او بازیکنی است که در خط هافبک همه کارها را انجام می دهد. او سرعت را تعیین می کند، توپ را حمل می کند. از نظر فنی، او بسیار خوب است. او حتی گل هم می زند.

1784080

پتی اظهار داشت: دیگر بازیکن خوب برایتون، کایسدو نام دارد. او عالی است. اگر آرسنال بتواند هر دوی این بازیکنان را بگیرد، کاملا در باشگاه جا می افتادند چرا که دو بازیکن همدیگر را می شناسند. آنها هر کاری که آرتتا می خواهد، در خط میانی انجام می دهند. هر دوی آنها جوان هستند و می توانند سال ها با هم همکاری کنند. مک آلیستر به تازگی قهرمان جام جهانی شده است. او سال گذشته قهرمان کوپا آمریکا شد. او از نظر تجربه و پختگی در سطح بالایی قرار دارد و تقریباً در تمام بازی های جام جهانی بازی کرد و واقعاً خوب بود با این حال او در برایتون بازی می کند! آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی چکار می کنند؟ زود باشید دیگر! او فوتبال درخشانی ارائه می کند.

1784081

دیدگاه‌ها