کد خبر : 1860716 | 02 دی 1401 ساعت 08:00 | 44.5K بازدید | 7 دیدگاه

مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه، شبانه قرعه‌کشی شد

تن‌هاخ به سمت جام: قرعه شانس به نام یونایتد

با پیروزی سیتی مقابل لیورپول در یک دیدار پرهیجان، تیم های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه تکمیل شد.

تن‌هاخ به سمت جام: قرعه شانس به نام یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با پیروزی شاگردان پپ مقابل لیورپول به پایان رسید تا چهره هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود. این مرحله از مسابقات تنها یک ساعت بعد از به صدا در آمدن سوت پایان آخرین بازی به صدا در آمد.

منچستریونایتد در خانه به مصاف تنها تیم لیگ یکی این مرحله یعنی چارلتون خواهد رفت. شاگردان تن هاخ با این قرعه، شانس بالایی برای صعود و دنبال کردن اولین جام با سرمربی جدید خود دارند. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نیز در مرحله یک چهارم نهایی با ساوتهمپتون دیدار خواهد کرد. سیتی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه سه بر دو از سد لیورپول گذشت.

نیوکاسل که امیدوار به کسب اولین جام خود بعد از سال 1955 است، همچنان در رقابت ها حضور دارد و در مرحله یک چهارم نهایی، میزبان لسترسیتی در سنت جیمز پارک خواهد بود.

دو تیم قعر جدولی وولوز و ناتینگهام فارست هم که برای بقا در لیگ جزیره می‌جنگند، دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه را برگزار خواهند کرد.

بازی ها با وقفه ای کوتاه از روز نهم ژانویه از سر گرفته خواهد شد. EPL کاپ انگلیس که به دلایل تجاری اینک کارابائو کاپ نامیده می شود، فصل گذشته با قهرمانی لیورپولی به پایان رسید که در مرحله قبلی به دست سیتی حذف شد.

دیدگاه‌ها