کد خبر : 1860729 | 02 دی 1401 ساعت 09:51 | 102.8K بازدید | 39 دیدگاه

اعتراض رسمی فرانسه به مارتینز: امباپه را رها کن!

فدراسیون فوتبال فرانسه از رفتارهای امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، پس از فینال جام جهانی 2022 بسیار عصبانی است.

اعتراض رسمی فرانسه به مارتینز: امباپه را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با جنجال‌های زیادی همراه بوده و رفتارهای مارتینز در جشن قهرمانی این تیم چه در دوحه و چه در پایتخت کشورش باعث انتقاد بسیاری از او شده است. 
این بازیکن که در جریان بازی فینال سه گل از امباپه دریافت کرد و پنالتی این بازیکن در ضربات پنالتی نیز به گل تبدیل شد، پس از پایان بازی در رختکن خواهان یک دقیقه سکوت به احترام امباپه شد و در جشن خیابانی این تیم در بوئنوس آیرس نیز عروسکی در دست داشت که صورت امباپه روی سر آن چسبانده شده بود. 
این رفتارها باعث انتقاد بسیاری از او شد و حالا فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده که در نامه‌ای رسمی به فدراسیون آرژانتین به شدت نسبت به این اتفاقات اعتراض کرده است. 

1783618

نوئل لوگرائه در این باره به Quest France گفت:« من با همتایم در فدراسیون فوتبال آرژانتین ارتباط گرفتم. چنین رفتارهای غیر طبیعی است و درک آن برای من دشوار است. این اتفاق دیگر بیش از حد تکرار شده و رفتارهای نادرستی دیده شده است. رفتار امباپه واقعا باید به عنوان یک الگو مطرح شود.» 
امباپه در طول چند روز اخیر و با وجود جوی که علیه مارتینز در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد، هیچ واکنشی نسبت به بی‌احترامی‌هایی که از سوی این بازیکن روانه‌اش شده نشان نداد و تصمیم گرفت در این باره سکوت کند. 
 

دیدگاه‌ها