کد خبر : 1860747 | 02 دی 1401 ساعت 12:02 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

فقط همین دو بازی مربی-بازیکن هستم

ستاره سابق استقلال قصد خداحافظی ندارد

کاپیتان استقلال ملاثانی حالا سمت جدیدی در این تیم گرفته است.

ستاره سابق استقلال قصد خداحافظی ندارد

به گزارش "ورزش سه" علی حمودی مربی-بازیکن استقلال ملاثانی در دو بازی آینده خواهد بود. این اتفاق در شرایطی صورت می‌گیرد که ابراهیم اشکش، مربی سابق این باشگاه، به نفت مسجد سلیمان رفته است و استقلال ملاثانی دو بازی مهم قبل از پایان نیم فصل با تیم های ون پارس و سایپا دارد و طبق نظر باشگاه فعلا حمودی سرمربی موقت تیم است تا مدیران یک مربی بومی انتخاب کنند.

علی حمودی در این مورد به خبرنگار ما گفت: از من به عنوان یک بازیکن با تجربه و کاپیتان تیم خواستند در این دو بازی هدایت تیم را بر عهده بگیرم و این موضوع را پذیرفتم و جا دارد از آقای سیدسلطان رئیس باشگاه و عبدالرضا مدیر باشگاه و آقای علاقبند مدیر عامل بابت اعتماد به بنده تشکر کنم.

حمودی در خصوص احتمالا خداحافظی از فوتبال با گرفتن این پست گفت: من فعلا قصد بازی کردن دارم و فقط در  این دو بازی به عنوان بازیکن مربی بالای سر تیم هستم. امیدوارم در این دو بازی و همچنین ادامه لیگ بهترین نتایج را کسب کنیم چون هیچ خوشحالی برای من بالاتر از این نیست.

حمودی در پایان در مورد جدایی ابراهیم اشکش افزود: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست. به همراه آقای اشکش نتایج خیلی خوبی گرفتیم ولی حتما صلاحشان این بوده به دیگر تیم استان بروند. برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دیدگاه‌ها