کد خبر : 1860783 | 02 دی 1401 ساعت 15:10 | 1.8K بازدید | 2 دیدگاه

بودجه ۷ تیم با سایرین قابل مقایسه نیست؛

تارتار: تلاش می‌کنیم مقابل مدعیان سرسخت باشیم

تارتار سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید او یک مربی هجومی است و تمام تلاش خود را می‌کند که تیمش در خط حمله هم جزو بهترین تیم‌های لیگ باشد.

تارتار: تلاش می‌کنیم مقابل مدعیان سرسخت باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی در خوزستان و مقابل فولاد همیشه دشواری خاص خود را دارد و چه بسا یکی از سخت‌ترین مسابقات هر تیم در طول فصل باشد اما ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم، کاملا آماده این بازی هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.

وی افزود: جا دارد از تلاش بچه‌ها تشکر کنم که در تمرینات بسیار تلاش می‌کنند و همه آنچه که باید را انجام می‌دهند. راه پیشرفت ما در تمرینات است و همانطور که مشخص است، به وضوح هرچه فصل پیش می‌رود عملکردمان هم بهتر می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد صعود تیمش به رتبه هفتم لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد. ذوب‌آهن تیمی با ریشه است و همیشه باید در جایگاه خود قرار بگیرد و ما هم تلاش می‌کنیم با کار و تلاش روزانه به اهدافمان برسیم. ما فعلا جدول را نگاه نمی‌کنیم و هدفمان این است که در تمام بازی‌ها هواداران را خوشحال کنیم.

تارتار در خصوص عملکرد دفاعی تیمش اظهار داشت: کار دفاعی و یا هجومی را نمی‌شود به اسم یک بازیکن یا یک خط نوشت. ما تلاش می‌کنیم دفاع و حمله تیمی را بهبود ببخشیم و هر ۱۱ بازیکن در بخشهای مختلف فعال باشند. خوشحالم که در بین تیم‌هایی هستیم که تعداد گل کمی خورده‌ایم و باید تلاش خود را ادامه دهیم تا همچنان تیمی سرسخت در لیگ ایران باشیم و مثل همیشه مقابل تیم‌های مدعی هم چنین عملکردی را از خود نشان دهیم.

وی افزود: در لیگ ایران ۷ تیم هستند که بودجه خود را متفاوت با سایرین و برای قهرمانی می‌بندند و ۹ تیم دیگر لیگ جدا برای خودشان دارند. ما هم فکر می‌کنم تیمی با بازیکنان باشخصیت، سرسخت، پرتلاش و در عین حال بر اساس آمار، موفق هستیم و امیدواریم این موفقیت را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان راجع به بازی فصل گذشته و شکستن طلسم شکست ناپذیری فولاد در استادیوم خانگی‌اش گفت: گذشته برای گذشته است و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. پارسال خوشحال شدیم که هواداران را راضی و خرسند کردیم و امسال هم تمام تلاشمان همین است که هواداران را خوشحال کنیم. ما حتی به دو بازی قبلی که بردیم هم فکر نمی‌کنیم و همه فکر و ذکرمان کسب نتیجه لازم در بازی فرداست و امیدوارم شرایط جوی و چمن ورزشگاه هم طوری باشد که تیم‌ها بتوانند فوتبال خودشان را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها