کد خبر : 1860793 | 02 دی 1401 ساعت 16:23 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

رقابت تنه به تنه‌‌ی مدعیان در پایان نیم فصل نخست

سیرجان، برنده دوئل صدرنشینی در لیگ برتر زنان

در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.

سیرجان، برنده دوئل صدرنشینی در لیگ برتر زنان

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای نیم فصل نخست از چهاردهمین دوره لیگ برتر زنان ظهر امروز درحالی انجام شد که دو مدعی اصلی این رقابت‌ها یعنی، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان موفق به شکست حریفان خود شدند و کیان نیشابور نیز از صف آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی، انصراف داد تا خاتون بم برای سومین بار در فصل جاری به دلیل عدم حضور تیم مقابل و با حکم کمیته انضباطی، با نتیجه سه بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

شهرداری سیرجان 1 – 4 زارع باتری سنندج

حساس‌ترین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست به میزبانی سیرجانی‌ها انجام شد، جایی که شهرداری سیرجان به عنوان تیم نخست جدول، برای تداوم صدرنشینی نیاز به کسب ششمین پیروزی متوالی خود داشت، سیرجانی ها در ابتدای این بازی، طی یک اتفاق غیر منتظره در دقیقه  هشت مسابقه توسط اریسا کوهگرد دروازه خود را باز شده دیدند و تا پایان نیمه نخست نیز نتوانستند دروازه تیم سنندجی را باز کنند اما با شروع نیمه دوم در طی دو دقیقه نخست بازی، شاگردان جهان نجاتی موفق شدند دو بار توسط افسانه چترنور و هستی فروزنده دروازه حریف سنندجی را باز کنند و نتیجه بازی را به نفع تیم خود برگردانند. در ادامه نیز این تیم سیرجانی بود که موفق شد دو بار دیگر در دقایق 78 و 90  توسط ملیکا متولی و افسانه چترنور دروازه زارع باطری را باز کند تا با این نتیجه، شهرداری سیرجان با 25 امتیاز و تفاضل گل 29+ صدرنشینی خود را در پایان نیم فصل نخست قطعی کنند.

1784258

سپاهان اصفهان 1 – 0 ملوان بندر انزلی

نبرد دو تیم ریشه‌دار فوتبال زنان در هفته نهم به میزبانی ملوانی ها در انزلی برگزار شد، جایی که شاگردان مریم ایراندوست و معصومه جهانچی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار تا دقایق پایانی در نیمه نخست با تساوی بدون گل درحال انجام بود، اما در دقیقه چهارم وقت‌های اضافی نیمه نخست، این شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان بودند که موفق شدند با گل الهام فرهمند از میزبان خود پیش بیافتند. در ادامه نیز سپاهانی ها موفق شدند با حفظ تک گل خود، در یک بازی پر زد و خورد در برابر ملوان به برتری برسند، با این نتیجه سپاهانی‌ها همچنان با 21 امتیاز در رتبه سوم جدول و در تعقیب دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم باقی ماندند و ملوان نیز با 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

خاتون بم 3 – 0 کیان نیشابور

در دیگر دیدار مهم این هفته، نبرد دو تیم خاتون بم و کیان نیشابور، به دلیل مشکلات تیم میزبان (کیان نیشابور) در تهیه زمین استاندارد، با انصراف این تیم همراه شد و برای سومین دیدار در طی این فصل، خاتون با حکم کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به عنوان تیم برنده اعلام می‌شود. پبش از این نیز دو بار تیم‌های بادرود تهران و زارع باتری سنندج از صف آرایی در برابر پر افتخارترین تیم فوتبال زنان ایران (خاتون بم) انصراف داده بودند.

نتایج کامل هفته نهم فوتبال زنان به شرح زیر است

شهرداری سیرجان 1 – 4 زارع باتری سنندج
سپاهان اصفهان 1 – 0 ملوان بندر انزلی
خاتون بم 3 – 0 کیان نیشابور
ایساتیس کران فارس 0 – 3 پالایش گاز ایلام
بادرود تهران 0 – 2 پیکان البرز

دیدگاه‌ها