کد خبر : 1860865 | 03 دی 1401 ساعت 09:20 | 45.2K بازدید | 18 دیدگاه

پاتریک ویرا:

مارتینز ارزش قهرمانی آرژانتین را از بین برد

پاتریک ویرا، ستاره سابق فرانسه، از رفتارهای امیلیانو مارتینز پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

مارتینز ارزش قهرمانی آرژانتین را از بین برد

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه در دیدار فینال این مسابقات همچنان سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان است. 
این در حالی است که حواشی مربوط به این قهرمانی و رفتارهای بازیکنان آرژانتین در جشن‌های قهرمانی این تیم نیز با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است، خصوصا رفتار مارتینز که بارها مستقیما به کیلیان امباپه توهین کرده بود. 
اورا در گفتگو با خبرنگاران درباره این اتفاقات اظهار داشت:« وقتی شما درباره آزارها و نظراتی که امباپه پس از دیدار فینال جام جهانی دریافت کردی صحبت می‌کنید واقعا ناراحت کننده است. من فکر می‌کنم که این اتفاقات باعث آسیب دیدن فوتبال و خود امباپه خواهد شد.»

1783618

او با اشاره به رفتارهای مارتینز در قبال این بازیکن گفت:« من تصاویری از دروازه‌بان آرژانتین هم دیدم که رفتار خاصی با او داشت و فکر می‌کنم چنین رفتارهایی ارزش قهرمانی آرژانتین را از بین می‌برد. من فکر نمی‌کنم که اصلا نیازی به انجام چنین کارهایی باشد.» 
این ستاره سابق فرانسه با انتقاد شدید از این رفتار اضافه کرد:« کاملا این موضوع را درک می‌کنم که گاهی نمی‌شود احساسات یا تصمیمات بازیکنان را کنترل کرد اما واقعیت این است که این تصمیمی احمقانه از سوی مارتینز بود که خواست چنین رفتارهایی را نشان دهد.»

دیدگاه‌ها