کد خبر : 1860872 | 03 دی 1401 ساعت 09:50 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیمی برای تغییر وزن ندارم

رحمان عموزاد: شرایط مطلوبی نداشتم

ستاره کشتی ایران و جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم اعلام کرد برای حفظ نوار افتخارات خود تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیمی برای تغییر وزن ندارد.

رحمان عموزاد: شرایط مطلوبی نداشتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جهان بعد از نمایش قابل قبول در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا نشان داد همچنان می‌تواند در این وزن بدرخشد و افتخار کسب کند. در همین راستا رحمان عموزاد در گفتگو با اظهار داشت: در شرایطی به رقابتهای جام جهانی اعزام شدم که بعد از حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان وضعیت چندان مطلوبی نداشتم و فقط ۱۵ روز برای جام جهانی تمرین کرده بودم. خوشبختانه توانستم نتایج خوبی در جام جهانی برای تیم ملی کسب کنم و شرمنده کادر فنی و مردم کشورمان نشدم.

وی در واکنش به برخی اخبار در خصوص تغییر وزنش برای آینده گفت: هر چند در وزن شلوغ و سنگینی از لحاظ حضور مدعیان توانمند کشتی می‌گیرم ولی همیشه بر این باورم که باید بهترین باشم. به همین دلیل تصمیمی برای تغییر وزن ندارم و با روحیه و انگیزه بالا همچنان در فکر کشتی گرفتن در وزن ۶۵ کیلوگرم هستم. ما رقابتهای جهانی ۲۰۲۳ صربستان و المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش رو داریم و من هم با تمام وجود تلاش می‌کنم در این دو میدان مهم بین المللی در همین وزن حضور یابم.

قهرمان کشتی جهان در پایان با تاکید بر احترام به چرخه انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: با توجه به نتایجی که در رقابتهای جهانی کسب کردم، سهمیه حضور در مرحله پایانی رقابتهای انتخابی را دارم. البته کادر فنی در نظر دارد بهمن ماه امسال نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور را به یک تورنمنت بین المللی اعزام کند که من هم احتمالاً به این مسابقات خواهم رفت. به هر حال من همواره در خدمت کادر فنی و تابع تصمیم مربیان هستم و هر میدانی و مسابقاتی که آنها صلاح بدانند حضور خواهم یافت.

دیدگاه‌ها