کد خبر : 1860878 | 03 دی 1401 ساعت 10:35 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

مورایس این بازی دغدغه اصلی‌اش را ندارد

چمن ورزشگاه نقش جهان پس از دو ماه استراحت با شرایط خوبی آماده میزبانی از سپاهان شده است.

مورایس این بازی دغدغه اصلی‌اش را ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان فصل جدید را با دو پیروزی در ورزشگاه‌های آزادی و سپس نقش جهان آغاز کرد ولی در ادامه راه این تیم که چند هفته‌ای هم به دلیل ترمیم چمن ورزشگاه نقش جهان مجبور شد در فولادشهر به مصاف حریفان برود با افت روبرو شد. اگرچه این افت پس از پایان فیفادی اول به اتمام رسید و در 5 بازی‌ای که طلایی پوشان پیش از آغاز جام جهانی برگزار کردند به 3 پیروزی و 2 تساوی دست یافتند.
مورایس در آخرین مصاحبه خود با "ورزش‌سه" یکی از دلایل افت سپاهان با وجود شروع خوب را زمین‌های فوتبال ایران عنوان کرد و از فدراسیون فوتبال خواست تا چاره‌ای برای تغییر شرایط بیندیشد؛ چرا که این مربی سرشناس پرتغالی معتقد است بازی در چنین زمین‌هایی سبب می‌شود که کیفیت بازیکنان ایرانی از سوی استعدادیاب‌های بین‌المللی به درستی تشخیص داده نشود.

1784420

سپاهان در شروع دوباره رقابت‌ها نیز در شرایطی با تساوی در انزلی به کار خود خاتمه داد که کیفیت چمن ورزشگاه سیروس قایقران مناسب نبود. با این حال حداقل در دیداری که قرار است از ساعاتی دیگر برگزار شود سپاهان با مشکل چمن مواجه نیست و آنها می‌توانند در چمن ورزشگاه نقش جهان که طی هفته‌های گذشته استراحت خوبی داشته به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند؛ جایی که شرایط برای پیاده کردن افکار تاکتیکی مورایس فراهم است.

1784419
سپاهان روز پنج شنبه در ورزشگاه نقش جهان تمرین کرد و بازیکنان این تیم امیدوارند با پیروزی در هفته سیزدهم شرایطی که در جدول رده بندی دارند را بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها