کد خبر : 1860927 | 03 دی 1401 ساعت 13:29 | 8.7K بازدید | 4 دیدگاه

هاینر:

بایرن خوش شانس باشد این فصل فاتح سه‌گانه می‌شود

هربرت هاینز، رییس باشگاه بایرن مونیخ، امیدوار است که تیمش بتواند این فصل بار دیگر فاتح سه‌گانه شود.

بایرن خوش شانس باشد این فصل فاتح سه‌گانه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل با فراز و نشیب بیشتری نسبت به چند فصل گذشته روبرو بود اما توانست بار دیگر در بوندسلیگا به ثبات برسد. 
هاینر در مصاحبه آخر سال میلادی با روزنامه آلمانی بیلد از شرایط این باشگاه ابراز رضایت کرد، از رابطه خوب با یولیان ناگلزمان گفت و به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز اشاره کرد. 
او به بیلد گفت:« من رییس خوشحالی هستم. در تیم مردان با چهار امتیاز در صدر جدول هستیم و در تمامی رقابت‌های ممکن حضور داریم. پیشرفت تیم زنان هم بسیار خوب است. در بسکتبال هم در صدر بوندسلیگا هستیم و توانستیم به چهار تیم نهایی برسیم.» 
رییس باشگاه بایرن درباره تاثیر یولیان ناگلزمان بر این تیم اظهار داشت:« اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ بسیار با او صحبت کرده بودند. یولیان همیشه آماده تبادل نظر است و این یکی از نقاط قوت او است. پس از شکست 0-1 برابر آگزبورگ، ما تمامی دیدارها به جز تساوی 2-2 با دورتموند را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.»
هاینر در پاسخ به سوالی درباره جام جهانی اضافه کرد:« من احترام زیادی نه تنها برای مسی که حالا دوران فوتبالش را با این قهرمانی خارق العاده کرد قائل هستم، بلکه برای کیلیان امباپه هم احترام قائلم که در 23 سالگی توانسته استانداردهای بسیار خوبی را در بالاترین سطح به ثبت برساند. این فینال واقعا همه چیز داشت.»

1784466
او ابراز امیدواری کرد که شرایطی مشابه این فینال را در آلمان ببیند و ادامه داد:« اگر چنین اشتیاقی در فوتبال ما هم بار دیگر دیده شود بسیار عالی خواهد بود و همه از این موضوع لذت خواهیم برد. بایرن به دایو اوپامکانو، کینگزلی کومان، بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز به عنوان نایب قهرمانان تیمش افتخار می‌کند.»
رییس بایرن درباره شرایط این تیم در سال آینده گفت:« ما حالا منتظر رسیدن سال 2023 و اهداف بزرگی که برای آن داریم هستیم. ما می‌خواهیم برای قهرمانی در هر سه جام بجنگیم. این بلندپروازی ماست اما هیچ شک و تردیدی درباره آن نداریم.»
هاینر در پاسخ به این سوال که فتح سه‌گانه تا چه حد برای باینر محتمل است مدعی شد:« ما بازیکنان باکیفیتی داریم. سایر باشگاه‌ها آرزوی بازیکنان ما را دارند. برای فتح سه‌گانه و خصوصا لیگ قهرمانان به شانس هم نیاز داریم. پی اس جی رقیب دشواری در مرحله یک هشتم است. ما می‌دانیم که می‌توانیم صعود کنیم. در مجموع نسبت به 2023 خوش‌بین هستیم.»

دیدگاه‌ها