کد خبر : 1860946 | 03 دی 1401 ساعت 14:53 | 592 بازدید | 0 دیدگاه

شمارش معکوس برای انتخابات دوقطبی اسکواش

فدراسیون اسکواش تا کمتر از 10 روز دیگر رییس جدید خود را با برگزاری مجمع انتخاباتی خواهد شناخت.

شمارش معکوس برای انتخابات دوقطبی اسکواش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو دوره ای که مسعود سلیمانی ریاست فدراسیون اسکواش را در دست داشت، برای دوره جدید او به دلیل بازنشستگی نتوانست در انتخابات حضور پیدا کند. در ماه‌های اخیر و بعد از پایان دوره ریاست سلیمانی، سرپرستی به محسن خمارلو سپرده شد و مقرر بود که در آذرماه انتخابات این فدراسیون برگزار شود. 

با این حال اعلام دیرهنگام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده، باعث تعویق انتخابات شد و از سوی وزارت ورزش حالا 12 دی ماه به عنوان تاریخ قطعی برگزاری انتخابات تعیین شده است.

تاکنون بابک فقیر و پیروز هاشمی دو کاندیدای قطعی حاضر در انتخابات هستند که صلاحیتشان تایید شده؛ البته که چند کاندیدای دیگر هم به دنبال گرفتن تاییدیه تا روز انتخابات هستند. 


با شرایط فعلی به نظر می رسد انتخابات فدراسیون اسکواش دوقطبی خواهد بود و روز 12 دی ماه یکی از این دو نفر ریاست فدراسیون را برای دوره جدید در دست می گیرند: بابک فقیر یا پیروز هاشمی.

محسن خمارلو سرپرست فدراسیون اسکواش با تاکید بر اینکه انتخابات این فدراسیون در موعد مقرر برگزار می شود و هیچ دلیل و بهانه ای برای لغو و جابه جایی دوباره آن نیست، به مهر گفت: بابک فقیر و پیروز هاشمی که طبق اعلام قبلی مراجع ذی صلاح مشکلی برای حضور در انتخابات ندارند. بنابراین حضور این دو کاندیدا در انتخابات پیش رو قطعی است مگر اینکه خودشان تصمیم جدیدی داشته باشند. صبح روز برگزاری مجمع قبل در مورد رد صلاحیت شدن امیر عزیزی پور به ما اطلاع رسانی شد. قبل از آن هم عدم صلاحیت محمد آران اطلاع رسانی شده بود. این دو کاندیدا اما پیگیر موضوع هستند تا بتوانند از طریق مراجع مربوطه مجوز لازم برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را کسب کنند. طبیعتا نتیجه از طریق همین مراجع به دبیر مجمع اعلام می شود. تا به امروز موضوعی اطلاع رسانی نشده اما تا شب قبل از مجمع هر گونه اطلاع رسانی بعید نیست.

دیدگاه‌ها