کد خبر : 1860979 | 03 دی 1401 ساعت 16:55 | 94.6K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای نایب رئیس گرمیو؛

لیونل مسی تیم بعدی سوارز را انتخاب کرد

پائولو کالفی، نایب رئیس باشگاه گرمیو، گفت که مسی به لوئیس سوارز توصیه کرده راهی گرمیو شود.

لیونل مسی تیم بعدی سوارز را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در تابستان امسال و پس از جدایی از اتلتیکو مادرید به ناسیونال اروگوئه پیوست. او پس از 16 سال بار دیگر پیراهن باشگاه محبوبش را به تن کرد تا به فاصله چند ماه تا جام جهانی فرم خوب خودش را حفظ کند. سوارز به هدفش نیز رسید و با ثبت هشت گل در 14 بازی کمک کرد ناسیونال قهرمان لیگ اروگوئه شود. او در آخرین بازی خود نیز موفق شد دو گل به ثمر برساند.سوارز در جشن قهرمانی ناسیونال با این باشگاه و هواداران خداحافظی کرد و گفت که پس از جام جهانی تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد. کار اروگوئه در جام جهانی زودتر از انتظارات تمام شد و این تیم در دور گروهی کنار رفت.

1760450

پس از مدتی استراحت به نظر می رسد، سوارز در مورد تیم بعدی خود به جمع بندی نهایی رسیده و به گرمیو برزیل خواهد رفت. هنوز مذاکرات ادامه دارد ولی گرمیو جدی‌ترین باشگاه خواهان سوارز است.

 سه روز پیش رئیس باشگاه گرمیو گفت:«این هفته با مدیر برنامه های سوارز مذاکره خواهم کرد. قرار ملاقاتی داریم و باید ببینیم که نتیجه چه می شود. شایعات زیادی در مورد مذاکرات ما منتشر شده اما جلسه نهایی همین هفته است. به هواداران این را تضمین می دهم که بر خلاف مورد ادینسون کاوانی که بیشتر شایعه بود، در مورد سوارز همین هفته تکلیف مشخص می شود. یا او را جذب می کنیم یا همه چیز منتفی خواهد شد.»

1780003

گویا گفت و گوی نهایی نیز انجام شده ولی هنوز راه درازی تا رسیدن به توافق وجود دارد و مشکل اصلی نیز به دستمزد بالای سوارز بر می گردد. سوارز روز گذشته به روساریو رفت تا تعطیلات زمستانی را کنار لیونل مسی سپری کند. 

امروز پائولو کالفی، نایب رئیس گرمیو، در مورد آخرین وضعیت سوارز گفت:«هنوز توافق نهایی نشده است. اولین جلسه مذاکره با سوارز جدی و رسمی بود اما در گفت و گوی اخیری که با او داشتم، فضا دوستانه تر بود و گفتیم و خندیدیم. سوارز حتی گفت مسی هم به او توصیه کرده گرمیو را انتخاب کند(می خندد).»

دیدگاه‌ها